news08.net/ads.txt

סוגרים שנה מכינון המועצה | חברי מועצת העיר רחובות

רגעים ספורים לפני שהשנה הסתיימה נבחרי הציבור מרחובות סיכמו את השנה שחלפה ואת 2020 שבאה עלינו לטובה בפרוייקט מיוחד של סטטוס בשיתוף חדשות אפס שמונה. שאלנו “איך הייתם מסכמים את שנת 2019?” ומה תאחלו לעצמכם לשנת 2020?”

סגן ראש עיריית רחובות, עו”ד יניב מרקוביץ’

2019 הייתה שנת פריצה אישית. אחרי שנים רבות בפוליטיקה בהתנדבות מלאה זו הייתה הפעם הראשונה שקיבלתי תפקיד בשכר ולמעשה הפכתי את הפוליטיקה והחיים הציבוריים לעבודה. נכנסתי לתפקיד מאוד מאתגר עם משימות מורכבות אך היום במבט של שנה לאחור אני חושב שיש לא מעט הישגים והצלחות שאני יכול לזקוף לזכותי ולזכות האנשים שעובדים איתי. הצלחה של סגן ראש עיר תלויה בסופו של דבר בגיבוי ובתמיכה שהוא מקבל מראש העיר. לשמחתי, ראש העיר רחמים מלול, נותן לי גיבוי מלא בכל הפרויקטים שלי- גיבוי מקצועי ותקציבי ורק באמצעות הכלים הללו אנחנו מצליחים לעשות שינוי אמיתי בשטח. כולי תקווה שנמשיך להצעיד את העיר קדימה, להשתפר בכל התחומים, בעיקר בתחום הניקיון והסביבה ולהיות שליחי ציבור נאמנים ומסורים.

ד”ר רוני באום, חברת מועצת העיר רחובות

שנת 2019 – הייתה עמוסה באתגרים, מחשלת ומעצבת, שהביאה עמה תובנות על החיים והסובבים אותנו בתחומים השונים. לקראת סיומה התבשרתי כי נבחרתי לנהל את המוזיאון ההיסטורי של ראשון לציון. 2020 עבורי היא שנה של התחלות חדשות. בפאן הקרייריסטי אין ספק כי בעידן בו אנו חיים, ביקור מיטבי במוזיאון מחייב יצירת אווירה של חוויה והשראה – ויחד עם הצוות הנפלא של המוזיאון נמשיך לשמר ולטפח את המורשת ההיסטורית תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בכדי לייצר חוויה מוזיאונית איכותית ומהנה למבקרים. בפאן החברתי – אמשיך לסייע ולתרום לחברה ככל שניתן בכדי לשפר יותר ויותר את איכות חיי האזרחים, יחד עם שותפי לדרך, סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’, ובפאן האישי אאחל בריאות איתנה, בנפש ובגוף, לכולם- כל היתר בונוס.

מ”מ ראש העיר רחובות, זהר בלום

שנת 2019 הייתה שנה מאתגרת אך מוצלחת מאוד לחינוך בעיר רחובות ולרשימת ״החינוך בראש״ שאני עומד בראשה. נרשמה שוב עלייה באחוזי הזכאים לבגרות, הוקם לראשונה מזה שנים רבות בית ספר ממ״ד חדש, מוסדות חינוך חדשים והשיפוץ של בית ספר דה שליט נמצא בשיאו. פעלנו בתחומי התחבורה, חנייה, שירות לתושב, מעמד האישה, אוכלוסיות מיוחדות והרווחה. אני מאחל לעצמי להמשיך ולהגיע על יום ראשון לבניין העירייה בשעה 6:00 בבוקר ולפעול במלוא המרץ למען כלל תושבי רחובות וכמובן הכי חשוב בריאות איתנה לי ולבני משפחתי.

מתן דיל 2

יו”ר האופוזיציה ברחובות, עו”ד מתן דיל

שנת 2019 הייתה שנה של בחירות. לא רק במובן שמיד עולה לכם (גם לי,לכולנו…) בראש, הבחירות הארציות, אלא גם ברמה האישית, היומיומית. לבחור באיזה בית ספר עלמה (ביתי הבכורה) תלמד ותתחיל את כיתה א’. זה להיות מסוגל כהורה לבחור עבורה, אבל גם עבורי. לבחור לפעול למען תושבי העיר מהאופוזיציה ולא מהכיסא הלכאורה נוח של סגן ראש העיר. לא להפסיק לבחור ולא לחדול מלפעול. לבחור לכעוס פחות, להאמין יותר. לבחור להגיד לאשתי שאני אוהב אותה (לא רק ביום ההולדת והנישואים. יותר. אני באמת אוהב אותה הרבה יותר).

אני מאחל ש-2020 תמשיך להיות שנה של בחירות. אלה היומיומיות ואחרות. שתמיד תהיה לנו את האפשרות לבחור את הטוב ביותר עבורנו, עבור מי שאנחנו אוהבים, עבור מה שאנחנו מאמינים. שניטיב ונדע לבחור, גם ותוך ספקות אך מעצם הרצון החופשי והיכולת.

גיא צור, חבר מועצת העיר רחובות

שנת 2019 הייתה שנה מרתקת ומלאה בעשייה, למעשה מאחר והבחירות היו בסוף 2018 זו הייתה שנה מלאה של עבודה למען הציבור, ההצעות לסדר שהפכו להחלטות בשטח, ישיבות העבודה והסטטוסים שבהם הוקפד על רמת הביצוע ועמידה בלוחות הזמנים הראו שיש תנופת פיתוח אדירה אותה מנהיג ראש העיר, רחמים מלול, ושמחתי לעמוד לצדו יחד עם חברים נוספים. כאשר מסכמים שנה אין מדובר רק בכותרת אלא במהות שעבורי נחלקת לשניים גם בדיקה וסיכום של ביצועים אישיים בעבודה הציבורית ובפן המשפחתי והחברי לצד זאת זוהי גם אפשרות להגיד תודה לעובדי העירייה ולחברה למתנסים לעובדי החברה לתרבות וספורט והל”ר ולעובדי מיקור החוץ כל מי שפועל לממש הלכה למעשה בתודעת שירות גבוה את איכות החיים שעליה בנויה רחובות ושמה הטוב יוצא למרחקים. וגם תודה לתושבים שמלווים בעצה טובה ובשאלה ומסייעים לי בהגשמת שליחותי הציבורית.

ב-2020 אני מאחל לעצמי להמשיך לפעול באמצעות הלב האזניים והפה. בלב פתוח להמשיך לפעול למען הציבור ולהתרגש מיוזמות חדשות ולהיפתח לקהלים נוספים ויחד איתם להמשיך וליצור בחדוות עשייה נדבכים נוספים להמשך שיפור איכות החיים בעיר. להיות קשוב לקשיים ולצרכי הציבור לצד ההצלחות והיוזמות בהם אני יכול לסייע ולהיות גם פה עבור התושבים שזקוקים לכך ולהמשיך לייצג באמונה את שליחותי במועצה כפי שאמרתי בגאווה גדולה החל מיומי הראשון בתפקיד.  אני מאחל לעצמי להמשיך ליהנות מהדרך ולהמשיך ליהנות מהמשפחה, התא המשפחתי המלוכד והאוהב שלנו נותן לי המון כוח אז אאחל גם להם שנה נפלאה ומלאה בחוויות.

אוה גור, חברת מועצת העיר רחובות

שנת 2019 הייתה אחת השנים המאתגרות בחיי, השילוב של עשייה הציבורית יחד עם ניהול המשפחה והקריירה הפרטית שלי הפכו את 2019 לשנה שבה למדתי המון על עצמי, על החוזקות שלי ושל משפחתי. זו הייתה שנה בה למדתי מהי כוחה של התמיכה המשפחתית וניהול נכון של זמן ומשאבים.

בשנת 2020 אאחל לעצמי בריאות, קידום פרויקטים נוספים שיקרים לליבי כמו הגעה לאוכלוסיות נשים נוספות ברחובות שטרם הכרתי, קידום מגזרים שונים לקידום אישי וחברתי ובעיקר יותר זמן איכות עם משפחתי.

איטל בציר אלשיך, חברת מועצה העיר רחובות

השנה, כמחזיקת תיק אסטרטגיה חדשנות ויזמות. הקמתי תשתית לבניית קהילת חדשנות – מועדון innovision שמטרתו לקדם קהילה עירונית, דרך שיתופי פעולה בין יזמים וסטארטספטים למשקיעים, יצירת אירועי תוכן מקצועיים (האירוע הראשון יתקיים ב5 לינואר אירוע טכנולוגי בשיתוף דה מרקר). בשנת 2020 כחלק מחזון של ראש העיר ומנכ”ל העירייה, אנו נמשיך לקדם ולתמוך בהון האנושי שבעיר ולפיכך, לפעול למען הקמת מרכז חדשנות. שותפים לחזון שלנו גם החברה הכלכלית והעומד בראשה נסים גלזמן.

בשנת 2020, אפעל לקידום יוזמות בתחום כלכלה שיתופית בעיר כחלק ממגמה עולמית. בתחום תיק פיתוח בר קיימא, כחלק מאסטרטגיה של להטמיע תהליכים בתחום הסביבה ולהניע תושבים, יש צורך באירועי תוכן להעברת המסרים כדרך להניע לפעולה אקטיבית מצד תושבים. לפיכך, לאורך השנה יזמתי פרויקטים ופעילויות  בדגש על סביבה, קהילה וחברה (“פסטיבוק”, מועדון “דוקו לייף”, קורס פעילי סביבה, KIDS בסביבה יתקיים ב-18 לפברואר, כנס “תנו לגדול על שקט” 28/1) בשנת 2020 יש בכוונתי להעמיק פעילויות אלו ונוספות בשיתוף פעולה עם הפקולטה ומכון ויצמן ושיתוף פעולה עם מרכזי חוויות ברחבי העיר, לצד שיתופי פעולה אסטרטגים עם גופים בתחום הסביבה וחדשנות. פרט לפעילויות במסגרת התיקים עליהם אני מופקדת, קידמנו גם תהליכים להרחבת השקיפות בעיר כמו למשל : פרסום הקצאות קרקע לציבור הרחב באתר העירייה, קידום המעבר לתשלומי ארנונה באינטרנט (במקום שליחת דואר ) בעוד כ-3 חודשים יצא לפועל, הבאה לפתחו של ראש העיר את הצורך בהמשך קיומו של קולנוע חן ועוד.

בהמשך לפנייתנו באוקטובר האחרון למנכ”ל רשת חוויות, ביקשנו להעלות בישיבת דירקטוריון את הצורך בפתיחת מתנסים בשבת בשכונות חילוניות. גם השנה נפעל לתת מענה לציבור החילוני שלא ייאלץ ליסוע מחוץ לעיר כדי לצרוך תרבות בשבת. ההצלחות של השנה האחרונה עבורי,  נזקפות גם לגורמים העירוניים שסייעו בידי להוציא הלכה למעשה את התכניות לרבות: ראש העיר והמנכ”ל, לאיציק עובדיה מנכ”ל החברה העירונית וצוותו, למנהל בימת הנוער אילן גרזי ומנהל היכל התרבות-שוקי קרומר, לרשת חוויות , לסמנכל אגף שכונות -אופיר עותמי, לסמנכלית הלר-עדי מוטולה שביחד אנו מקדמות יוזמות לחיזוק האקו סיסטם של העיר.

לסיכום, בעולם החדש של היום, אין מנוס מלשתף פעולה כדי להרים פרויקטים ולהצליח. לשמחתי ישנם חברי מועצה שהבינו זאת ומי שלא, מוזמן להישאר בעולם הישן. אין דרך אחרת מלבד לשתף יחדיו פעולה וכך לשרת נאמנה את התושבים. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן