news08.net/ads.txt

סוכות בכפר סבא | הופעה של דודו אהרון ומתחמי אוכל ססגוניים

פסטיבל האוכל של כפר סבא יוצא לדרך בפעם השנייה בפארק העירוני כפר סבא, בחול המועד סוכות. הפסטיבל יתקיים בתאריך ה-22.09 החל מהשעה 19:00. בתכנית: מתחם בירות, משאיות מזון והופעה מקפיצה של הזמר דודו אהרון.

לחזרה לכתבה הראשית – מה אפשר לעשות בחול המועד סוכות 2021 – לחצו כאן

פסטיבל האוכל יכלול לראשונה בכפר סבא מנות כשרות, זאת על מנת לאפשר גם לשומרי המסורת תושבי העיר ליהנות מחגיגת התרבות של סוכות. בפסטיבל ניתן יהיה למצוא כ-11 פוד טראקס (משאיות אוכל) שיגישו שלל מנות ומשקאות וכן מתחם Beer Garden ענק. בשיא האירוע יעלה לבמת הפארק המוזיקאי דודו אהרון, להופעה חיה מקפיצה במיוחד. הפסטיבל יתקיים בשיתוף במות הפיס, המשרד לתרבות תורנית ומשרד החינוך.

רפי סער, ראש העיר: “תקופת החגים היא הזדמנות נהדרת לבילוי משפחתי איכותי יחד. השנה הקפדנו לייצר פסטיבל אוכל שיאפשר גם לשומרי המסורת ליהנות משלל המטעמים המחכים לכם במשאיות ובדוכני הפסטיבל. אני מזמין את כלל תושבות ותושבי כפר סבא לחגוג יחד איתנו את חג הסוכות באוויר הפתוח, עם מוזיקה משמחת והרבה מאוד משפחה וחברים אהובים”.

הכניסה לפסטיבל חופשית ומונגשת לאנשים עם מוגבלויות. כמו כן, הכניסה לפסטיבל תהיה בהתאם להנחיות התו הירוק. ילדים/ות מתחת לגיל 18 מחויבים בליווי מבוגר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן