news08.net/ads.txt

סוכות לכל המשפחה במאורות מרכז המבקרים החדש

 

במהלך חוה”מ סוכות מוזמנים עם כל בני המשפחה למסע אינטראקטיבי בזמן, במאורות – מרכז המבקרים החדש באשדוד.במרכז הראשון מסוגו בישראל, מסופר סיפורו של העם היהודי במגוון אמצעים טכנולוגיים חדשנים, מייצגים אינטראקטיביים, וידיאו מפינג, ומערכת סאונד ייחודית.

סוכות – שלישי עד שישי 11-14.10.22  ט”ז – י”ט תשרי תשפ”ג

במהלך ימי חוה”מ מוזמנים הילדים עם ההורים וכל בני המשפחה לפעילות חווייתית רב חושית במהלכה יצאו למסע חדשני רצוף חוויות ויבקרו ב-7 תחנות בחייו של העם כאשר בכל תחנה מסופר הסיפור היהודי מזווית שונה וייחודית בשילוב טכנולוגיות מתקדמות הכוללות מופע אור קולי , אפקטים של קול וצבע, וידיאו מפינג, משחקים אינטראקטיביים, אנימציות, נופים תלת מימדים כאשר התחנה האחרונה היא חידון אינטראקטיבי בנושא סוכות.

המסע מתחיל עם סבא סבבה (מגלם השחקן שולי רנד) ונכדו המקבלים את פני המבקרים ומכניסים אותם לעולם קסום, לרגע שבו הכל התחיל,  התחנה הראשונה בריאת העולם – באמצעות מופע אורקולי מרגש המשלב אנימציות, אפקטים ונופים מומחשים הרגעים הקטנים בהם החלהסיפור של כולנו. התחנה השניה באוהל אברהם –  מפגש רב חושי עם שרה, אברהם והמלאכים, לשמוע לראות ולחוש בהתרגשות הגדולה מהבשורה שהביאה עמהאת ראשיתו של העם היהודי. מיהו אברהם ה”עברי הראשון”? ואילו ערכים אוניברסליים הנחיל לעולם? התחנה השלישית מעמד הר סיני –  מזמין את המבקרים להצטרף ולהתרגש מהאירוע המכונן ביותר בחיי העם היהודי.הר סיני במרכז מאורות מתעורר לחיים באמצעות וידיאו מפינג חדשני ואינטראקטיבי הגורם למבקרים להרגיש כאילו הם נוכחים במעמד הר סיני ועדים לאירוע קבלת התורה. הודות לטכנולוגיה חדשנית משנה ההר צבעים,פושט צורה ולובש צורה, קולות, ברקים ורעמים ומאפשר למבקרים לחוות, ולו במעט, את הרגעים המרגשים של מעמד הר סיני וקבלת התורה.  התחנה הרביעית סיפור מעגל החיים היהודי –  מובא למבקרים באמצעים אינטראקטיביים המאפשרים לגעת ולחוש. היהדות משופעת מנהגים וסמלים המלווים אותנו במהלך חיינו. בחלל 5 בארות אינטראקטיביות באמצעותן לומדים המבקרים על מנהגי וסימלי העם היהודי במעגל השנה והחיים היהודי. במעגל החיים יחשפו המבקרים למנהגים כמו ברית מילה, נישואין, בר מצווה, אירועים מרגשים בחייו של כל יהודי ובמעגל החגים ילקטו את סימני וסמלי חגי ישראל.התחנה החמישית שולחן השבת –  מזמין את המבקרים להתרגש מההילה והקדושה המתלווה לשבת. המיצג האינטראקטיבי מתאר מפגש משפחתי לקראת ארוחת השבת, הדלקת נרות, קידוש של שישי ומנהגים ואפילו ניתן לשיר יחד עם שולי רנד את שירי השבת. בתחנה השישית נהנים המבקרים ממיצג מיוחד של התחנה השישית הכותל המערבי – אחד הסמלים החשובים ביותר של העם היהודי מקור השראה לעם היהודי, לכיסופים, תפילה ושימור זכרון,המבקרים מוזמנים להביע משאלות באמצעות מכתב, ציור, אנימציה ומשחק שהופכים לברכה וירטואלית המוקרנת על גבי הכותל. בתחנה השביעית מוזמנים הילדים להתנסות במשחק של חידון  אינטראקטיבי ולבחון את ידיעותיהם בנושא חג הסוכות.

משך הביקור כשעה וחצי יש להזמין כרטיסים ולשריין מועד הגעה מראש באתר

מרכז מאורות, אגת שבו 11 אשדוד 0509632929

שעות הפעילות בימי חוה”מ: 11:00-18:00, סגור בשבת ובחג

עלות: ילד/מבוגר 35 ₪

הזמנת כרטיסים באתר בלבד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן