סוכן הדוגמניות שי אביטל, החשוד בעבירות מין, נעצר בעת שיצא ממסעדה באמסטרדם

סוכן הדוגמניות שי אביטל החשוד בעבירות מין בישראל, נעצר באמסטרדם כאשר זוהה במסעדה מקומית – והוא יוסגר לישראל. חיים אתגר חשף בתכניתו כי אביטל חשוד בשורה של עבירות מין, על פי הודאתן של נערות צעירות ונשים אותן הטריד, לכאורה במהלך השנים.

מהמשטרה נמסר כי שי אביטל נעצר באישור הפרקליטות, במסגרת פעילות משותפת של חטיבת המודיעין של משטרת ישראל ומשטרת הולנד. הליך ההסגרה המשפטי מורכב, ולפיכך ההסגרה שלו לישראל עשויה לקחת פרק זמן לא קצר בהתאם להליכים המשפטיים. המחלקה לתפקידים מיוחדים בחטיבת המודיעין במשטרה, האחראית על הקשרים עם נציגי משטרת ישראל בעולם, הוציאה “התראה אדומה” – הודעה של המדינה שיש בשטחה אדם שחשוד בפלילים, ויש בכוונת המדינה המבקשת לבקש את הסגרתו בהמשך. אמש ב-23:00 אביטל נעצר.

יור נעמת, חגית פאר, בירכה על מעצרו של שי אביטל: ״טוב שהדבר קרה גם אם באיחור בלתי נסלח ולאחר תקופה ממושכת בלתי נסבלת. יש לברך את משטרת ישראל על מעצרו ולוודא שיוסגר לישראל במהירות האפשרית ושלא תחל סחבת חדשה כעת. האירוע לא יושלם עד ששי אביטל יתייצב אל מול קורבנותיו וישיב על ההאשמות הקשות נגדו. עשרות נשים אמיצות שאזרו אומץ להתלונן ולספר את סיפוריהן ראויות לראות אותו מובל באזיקים ומתמודד בפעם הראשונה עם הטיעונים נגדו״.

▪️▪️▪️

נציין כי בהתייחסותו לתחקיר של חיים אתגר מסר עו”ד ששי גז בשם שי אביטל כי “הכתבה מנסה לצייר לציבור בישראל תמונה שרחוקה שנות אור מן המציאות. ביקשנו להגיע לאולפן ולשטוח את טענותינו בגיבוי ראיות וסורבנו. כך לא מתנהל תחקיר אמיתי וזוהי למעשה כתבה מגמתית שמהווה לינץ’ ציבורי. מרבית התלונות אנונימיות, ללא פנים, וללא עיגון בזמן מדויק או מקום ואין למרשי כל יכולת להבין על מי מדובר. מרשי יצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף כי מעולם לא ניצל את מעמדו או דרש הטבות מיניות בתמורה לקידום מקצועי. במדינת ישראל חקירה על עבירות מין מתבצעת אך ורק במשטרה בחקירה מקיפה, שבוחנת את כלל הפרטים, את כלל הגרסאות ושוללת אינטרסים ומניעים זרים. מי שמכריע מי הוא עבריין מין במדינת ישראל הוא בית המשפט בלבד. במקרה היחיד בכתבה שהובא לפתחו של בית המשפט, מרשי הוא זה שתבע את הדוגמנית והיא בתגובה הגישה נגדו תביעה נגדית, שגם עליה הוא ערער. הניסיון לייצר תמונה של תלונות רבות כדי להשחיר את פני מרשי אינו הוגן כלפיו וכלפי הציבור. לא די בכך שהתלונות חסרות פנים וללא ראיות אובייקטיביות, העדויות הושמעו ככזה ראה וקדש. ללא שאלות עומק וללא חקירה נגדית, שבודקת מה היה הגורם שהביא אותן להעיד כעת, מדוע לא הוגשו תלונות במשטרה, האם מעורבת סוכנות מתחרה או כל גורם אחר בפרשה והאם אין כאן ניסיון הפוך של ניצול מעמד מרשי, ועוד. כתבות חלקיות ומגמתיות מסוג זה, עושות באבחה אחת נזק דורסני ובלתי הפיך לאדם שבמשך 22 שנה עמל קשה לפרנסתו ולהגיע למעמדו. מרשי הוא רווק, המכבד נשים, והוא מעולם לא ערבב בין חייו האישיים לבין עסקיו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן