news08.net/ads.txt

סוכת ראש המועצה | הניצחון של גמליאל: לראשונה כל הזרמים ביישוב התאחדו מאחוריו

האירוע החגיגי של סוכות – סוכת ראש המועצה, נבחריה ועובדיה – התקיים בהפקת זיו דאלי, בשיתוף מרכז אופק וצוות המועצה במהלך החג. מאות תושבים הגיעו לדרכא רמון, השתתפו באירוע שנערך בציון 70 שנה לעליית עולי תימן לישראל ונהנו מנעימות וסלסולים של הזמר סגיב כהן. כיבדו בנוכחותם גם שר התיירות יריב לוין, שר המשפטים אמיר אוחנה, שר החוץ ישראל כץ, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, ח”כ גדעון סער, ח”כ קרן ברק ומכובדים נוספים.

מדובר היה באירוע יוצא דופן, כזה שלא נראה זמן רב בגדרה – אירוע של אחדות, המסמל את המשפחתיות שבקהילת גדרה, כאשר התחושה באירוע הינה שכל הזרמים בקהילה, הציבור הרחב, המתנדבים, תנועות הנוער, עובדי המועצה ונבחריה הגיעו לחגוג יחד, תחושה חברית שלא הייתה כדוגמתה, כאשר כל היישוב התאחד שסביב הנהגתו של ראש המועצה. אחרי האירוע הזה רבים לחששו: “יואל ניצח”, ולו לאור העובדה כי לראשונה כל הזרמים ביישוב התאחדו מאחוריו.

“איכות החיים בגדרה מתבטאת במערכת חינוך חזקה ומובילה, מתמודדת היטב עם אתגרי בניה חדשים לקראת קליטת תושבים חדשים וזוכה לשבחים אודות המינהל התקין”, אמר ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, אשר לדבריו, אירוע סוכת ראש המועצה ונבחריה הוא רק חלק מפיתוח הפן התרבותי במועצה לטובת התושבים.

(צילום: דוברות גדרה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן