הסיפור המלא לסוף הטראגי: גופותיהן של פרחיה סרוסי מרחובות ואחותה, לילי פרג אותרו בחצרו של הבן גיל פרג, החשוד ברצח הכפול

  
המשטרה במנדוסה, ארגנטינה מסרה כי גופותיהן של פרחיה סרוסי (63) – תושבת רחובות ואחותה, ד”ר לילי פרג (54), פרופסור למיקרוביולוגיה באוניברסיטת ניו אינגלנד באוסטרליה – אותרו בעומק של כמטר וחצי בחצר ביתו של גיל פר, הבן המתגורר במנדוסה. פרג בן ה-36 נעצר בחשד לרצח לאחר ששלושת הכלבים של בית הספר להכשרת כלבים במנדוסה (אסקאם), המתמחה בחיפוש גופות סימנו בדיוק את אותה נקודה, על אתר הבנייה המסוכן שבו התגורר פרג.
על פי דיווחים בארגנטינה, ניקולס גיל פרג, בן ה-36, נעצר ביום שישי לאחר שנמצאו כתמי דם על חולצה ועל שקית מלט בדירתו במנדוזה שבצפון-מערב המדינה. קצינים מצאו במהלך פשיטה על ביתו גם ארבעה אקדחים וכן יורו, דולרים ופסוס בהיקף של 80,000$, ואף עשרות חתולים וכלבים.
גיל פרג, החשוד המרכזי בפרשת הרצח הכפול (צילום מתוך יוטיוב)

כאשר נשאל בדבר היעלמותן של אימו ודודתו הוא סיפר לחוקרים שראה אותן עולות על אוטובוס ציבורי בשעות שלפני היעלמותן, כדי לחזור לאזור העיר התחתית של העיר מנדוזה, שם שהו בדירה שכורה. מספר ימים לפני מעצרו פנה אל הכתבים מחוץ לביתו וביקש סיוע בחיפוש אחר אימו ודודתו. “אין לי מושג מה קרה, אני לא מגדת עתידות”, אמר לעיתונאים, והוסיף כי יש פושעים רבים במנדוזה. אך מתברר כי הפושע הגדול, לדברי המשטרה, במקרה הזה, על פי כל ההערכות, הוא – פרג עצמו.

קרוב המשפחה, אמנון שריג פרסם רשומה עצובה בפייסבוק. “פרחיה ולילי אינן איתנו”, כתב. “קיבלנו את הידיעה הקשה היום. מצאו את גופותיהן, וגלעד, בנה של פרחיה, החשוד היחיד ברציחתן. ליבי נשבר. ליבנו נשבר. תודה לכל המנחמים. טרגדיה בסדר גודל תנכ”י שאי אפשר להכיל, שאסור להכיל. רצח שאולי אף פעם לא נדע למה ורוצח שגדע את חייה של אמו הורתו ושל דודתו שכל פשעה היה שבאה לבקר אותו – עומד איתנו יומיים אחרי כמטר מתלולית החצץ תחתן קבר את אמו ודודתו, מסתכל למשה ולי בעיניים וכאילו כלום. לא מיצמוץ. לא רגש. לא בן אנוש. רוע מזוקק שמרתיח את הדם. רוע מזוקק שמרתיח את הדם”. יהי זיכרן ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן