news08.net/ads.txt

סוף להפסקות החשמל? בתום פגישה עם יו”ר דירקטוריון חברת החשמל, סוכם: “מזכרת בתיה תוזן בקו מתח נוסף תוך שישה חודשים”

בפגישה שנערכה בין ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון, ליו”ר דירקטוריון חברת החשמל, יפתח רון-טל, סוכם כי חברת החשמל תשתלב במימוש החזון לפיתוח המושבה בתחום תשתיות החשמל וגם בתחומי הטכנולוגיה והקהילה.

כמו כן, לאור התקלות החוזרות ונשנות באספקת החשמל למושבה, הוחלט כי מזכרת בתיה תוזן בקו מתח נוסף תוך שישה חודשים, קרי עד לחודש יולי 2019.

כזכור, במהלך השנתיים האחרונות הודיע גאון, אז חבר מועצה – לא אחת, לתושבי המושבה, על הפסקות חשמל תכופות. בעקבות תלונות בנושא נפגש בעבר עם נציג מהנהלת תחנת החשמל ברחובות והדגיש כי “חשוב להכיר כי קו המתח הגבוה יוצא ממושב סתריה (בתחום שיפוט מועצה אזורית גזר) עובר דרך נען, רמות מאיר, יציץ ומגיע לשכונות גני המושבה ובר-לב במזכרת בתיה. בחברת החשמל מכירים בבעיה וחשוב לציין כי היא איננה בגלל מזכרת בתיה. הם מודים כי בקו זה קיימות לאחרונה תקלות מוגברות – בעיקר באיזור נען ויציץ – ותושבי מזכרת בתיה נאלצים לסבול בשל כך בעל-כורחם. לטענת הנציג הם מבצעים – ניקוי וטיפול בכל הכבלים והשנאים בקו; גיזום של ענפי עצים בתוואי; לרבות בדיקות טרמו-גרפיות”. עוד ציין, כי “אספקת מתח גבוה בישראל פועלת באמצעות רשת במעגל סגור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן