news08.net/ads.txt

סוף סוף בית לאיגי “ארגון נוער גאה” ברחובות

 

לאחר שנים, נמצא סוף סוף מבנה ציבורי עבור עמותת “איגי” למען נוער גאה, אשר יהווה עבורם בית קבוע לפעילויות, זאת הודות להתערבותה של חברת המועצה *איטל בציר אלשיך.

בציר אלשיך, החברה גם בוועדת משנה של הקצאות קרקע יזמה פניות בשנים האחרונות לעמותות חברתיות וחילוניות, במטרה לסייע במציאת מבני ציבור עבורם, ובמקרים אחרים אף דאגה ללוות ולהגיש בשמם מועמדות ובקשה להקצאת קרקע.כך עשתה גם במקרה של עמותת “איגי”, המספקת תמיכה, סיוע וליווי למען בני נוער מהקהילה הגאה. לפני חודשים ספורים נפגשה בציר אלשיך עם מר *מאיר דהאן , מנכ”ל העירייה אשר קידם וסייע במציאת מבנה ציבור עבור בני נוער החברים ב”איגי” שיכנסו אליו כבר משנת הלימודים הקרובה.

לדברי אלשיך: “ברצוני להודות על שיתוף הפעולה למנכל העירייה ולשותפי לרשימת “רחובות חופשית מרצ” – ד”ר אסף אל בר, שביחד אנו נרתמים לסייע לחברי הקהילה ודלתנו תמיד פתוחה עבורם. וכמובן תודות גם ל אבי יוספי, מנהל אגף הנוער על שיתוף הפעולה. ובהזדמנות זאת קוראת לכולם להגיע היום, חמישי למצעד הגאווה כדי להבטיח שהרוחות הרעות המנשבות מכיוון ארה”ב שהעבירה לאחרונה את החוק לביטול הזכות להפלה, לא יגיע גם אלינו. הנוכחות של כולם במצעד חשובה ויש בה אמירה והסכמה שכל אחד ואחת מאיתנו יכול להיות מי שהוא ומי שהיא רוצה להיות”.

לפרטים נוספים להצטרפות ל”איגי” : https://igy.org.il/

קרדיט תמונה: אתר “איגי”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן