news08.net/ads.txt

סוף שבוע נעים ומוזיקלי היה לנו

מזג האוויר המצוין והמופעים המוזיקליים הנהדרים, משכו תושבים ומבקרים רבים בסוף השבוע לצאת ולבלות ברחבי העיר במסגרת אירועי פסטיבל “צלילי סתיו”. הפסטיבל התקיים זו השנה ה-23 בהובלת אגף תרבות ואירועים בעירייה ומהווה אחת מפנינות התרבות האיכותיות עם תכנית עשירה ומגוונת מוסיקלית החל משירים ישראליים המהווים נכס צאן ברזל, יצירות קלאסיות, רוק, ג’אז, אתני ועוד. 

מופע הפתיחה של הפסטיבל התקיים ביום חמישי 17.11, והיה מרגש במיוחד כשעלתה על הבמה הזמרת האהובה ירדנה ארזי שחוגגת 50 שנות קריירה אשר אירחה את יזהר כהן לחגיגה של הצדעה לזמר העברי. לאחר מכן, התקיימו לאורך כל סוף השבוע עשרות מופעים לילדים, לצעירים ולמבוגרים בפינות שונות בעיר כמו החווה האקולוגית, אולמות בתי ספר, פארקים, ספייסמוד, ספריה, אמפי מוזיאון מורשת החשמונאים ועוד. מנהל אגף תרבות, אלון שמידט: “ פסטיבל צלילי סתיו הוכיח שוב את הצמא של תושבי העיר לתרבות ,בכל פינות העיר נשמעו צלילי מוסיקה מסגנונות שונים ומגוונים כל אחד והצליל שלו כל אחד והסתיו שלו. היה  מחמם את הלב ולפגוש את תושבי העיר שוחרי התרבות מצביעים ברגלים, נהנים מהמופעים וחוגגים את הסתיו להתראות  בפסטיבל הבא.”

צילום: עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן