news08.net/ads.txt

סטארט-אפ בקרית החינוך רון ארד: תחנות היגיינה חכמות

עיריית רחובות נערכה לחידוש הלימודים והתקינה בקרית החינוך רון ארד תחנות היגיינה חכמות פרי פיתוח ישראלי של Soapy Care מבוססות ראייה ממוחשבת שיעודדו את התלמידים וצוותי ההוראה לשטוף את ידיהם בדרך נכונה כדי להקטין את סכנת ההדבקה. המתקן יתריע בפני הנהלת בית הספר אם תלמידים ומורים אינם שוטפים ידיים כראוי עם סבון כדי לבצע ריענון של הוראות משרד הבריאות.  

עמדות ההיגיינה החדשניות “קלין-משין” כוללות חיישני תנועה שסורקים את הידיים תוך כדי שטיפה ומספקים ניתוח בזמן אמת של איכות השטיפה לשוטף על מנת שיוכל להשתפר. המסך החכם מקרין את התנועות הנכונות שצריך לבצע על מנת לשטוף את הידיים ביסודיות לאורך כ-30 שניות. טמפרטורת המים היא חמימה והופכת את התהליך לנעים, במיוחד בעונת החורף. האלגוריתם של המתקן בודק שהמשתמש מבצע לפחות חמש תנועות שטיפה שונות, כולל מתחת לציפורניים, בפרקי היד ובצד האחורי כדי להבטיח את הניקיון. שטיפת ידיים עם סבון גורמת להמסת השכבה השומנית שבאמצעותה החיידקים ונגיפי הקורונה נצמדים אל היד והם נשטפים ובכך נמנעת הידבקות באותם נגיפים בשל נגיעה מקרית בפנים או באחד החברים

מקס סימנובסקי, מפתח המתקן: “לשטיפת ידיים עם מים וסבון באופן יסודי חשיבות עליונה בהגנה על הבריאות ומקטינה דרמטית את כמות החיידקים והנגיפים שנותרים על היד. שטיפה לקויה של הידיים היא אחד מהגורמים המרכזיים למחלות בעיכול ובדרכי הנשימה ומסוכנת במיוחד בתקופת הקורונה. למרות זאת רבים אינם מקפידים על כך וחושפים את הסביבה ואת עצמם לתחלואה. בחלק מבתי הספר הבעיה חמורה במיוחד בשל סביבה לא נעימה בחדר השירותים. המשוב שמקבל המשתמש מגביר באופן טבעי את המוטיבציה לבצע את הפעולה בדרך נכונה”.

תחנת ההיגיינה פותחה על ידי הסטרטאפ הישראלי Soapy Care שזכה על כך בפרסים בינלאומיים. ניתן להזין בה סבון או אלכוג’ל לפי הבחירה. התחנה חסכונית מאוד בחשמל וחוסכת עד 95% מהמים ו-60% מהסבון או האלכוג’ל. המערכת מתאימה גם למקומות עבודה, מטבחים גדולים, מוסדות רפואיים, אולמות ספורט, תחנות רכבת ואוטובוסים ושדות תעופה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן