news08.net/ads.txt

“מובמנט” של רשת המתנ”סים חתמו שנה נוספת של כישרון

בתום חזרות אינטנסיביות הועלו בהיכל אדית שלושה מופעי סיום שנה של להקות המחול מובמנט: מופע הגיל הרך, צעירים ובוגרים. מופעי הסיום הם תוצאה של עבודה קשה לאורך השנה במסגרת חוגי הריקוד של סטודיו מובמנט בניהולו של רון כהן. החוגים פועלים ברשת המתנ”סים בבית רחל ובשלוחה בכרמי גת. המופעים הציגו את מיטב הכישרונות והיכולות של הילדים והנוער במגוון סגנונות הריקוד בהם: בלט קלאסי, מודרני, ג’אז, היפ הופ, ועוד.. ההורים, האורחים והמשפחות הנרגשות נדהמו מהיכולות המקצועיות והמופעים המרהיבים.

במרכז למחול רוקדים מאות ילדים מהעיר והסביבה והוא נחשב למרכז המוביל בעיר בתחום המחול. להקות המחול משתתפות במהלך השנה באירועים עירוניים, טקסים ותחרויות אזוריות וארציות. מופעי הסיום הגדולים עלו על הבמה בהיכל התרבות קרית גת לאחר סדרת חזרות והכנות אינטנסיביות עם צוות מורי הסטודיו המקצועיים: ענבר קותה, הגר וייצמן, אור נוימן, טליה בן טולילה ומיה שפירה. ראש העיר, אבירם דהרי ברך את הילדים וההורים ושיבח את העשייה המבורכת בתחום המחול והחוגים. לאחריו, עלה על הבמה רון כהן, מנהל הסטודיו, אשר ריגש את הנוכחים בדבריו על השקעתם הרבה של תלמידי המרכז לאורך השנה. הוא נפרד בהתרגשות רבה מהתלמידות אשר מתגייסות השנה ועוזבות את הסטודיו ואיחל להן המון הצלחה: רננה שושן, קיין ניקיטנקו, יערה צלה, חנה לוי ולתלמידה נוספת- אמה נוי.

רון הודה למשפחתו, להוריו, בת זוגתו וילדו על התמיכה. בנוסף, ביקש להודות באופן אישי לראש העיר אבירם דהרי ולהנהלת רשת המתנ”סים: מנכ”לית העירייה רבקה בוזגלו ומנכ”ל רשת המתנ”סים אמיר בן שמחון על קידום תחום המחול בעיר, מנהלת מחלקת התרבות נורית אזרד ולכל העוסקים במלאכה ואלו שתרמו מזמנם ומהידע שלהם על מנת להוציא לפועל את המופעים המוצלחים ומסייעים באופן שוטף לאורכה של השנה בפעילות הסטודיו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן