news08.net/ads.txt

סטודנטים? קרן אמה גילברט מעניקה לכם מלגות


במסגרת שותפות "ביחד" רחובות-מיניאפוליס של עיריית רחובות והסוכנות היהודית, מעניקה קרן "אמה גילברט" מלגות לסטודנטים תושבי העיר, זו השנה הרביעית, בסך כ-1,000 $ כ"א | המועד אחרון להרשמה הוארך ל15.11

קרן אמה גילברט שייכת לפדרציית מיניאפוליס, הקהילה היהודית ה"תאומה" של רחובות באמצעות שותפות ביחד של הסוכנות היהודית. במסגרת השותפות מתקיימים פרויקטים משותפים רבים בעיר בתחום החינוך, הקהילה, התרבות ועוד. לפני כארבע שנים החליטו בפדרציה היהודית במיניאפוליס לקיים שיתוף פעולה נוסף עם השותפות ברחובות, ולהעניק מלגות לימודים לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר. בין הקריטריונים: תושבי רחובות (ניתן להציג חוזה שכירות ) וסטודנטים לתואר ראשון (החל מהשנה השנייה) או לתואר שני (עדיפות תינתן להם).

במסגרת תהליך קבלת המלגה, נדרשים המתמודדים לכתוב נייר עמדה על יחסי ישראל עם יהדות התפוצות. המועמדים שיזכו במלגה ישתתפו בתוכנית לימודים בת 9 מפגשים. לדברי ראש העיר, רחמים מלול, "במסגרת שותפות רחובות – מיניאפוליס יש פרויקטים רבים ומגוונים, וזאת משום שאנו רואים חשיבות ערכית גדולה מאוד בשמירה על קשר עם אחינו שבתפוצות. אנו שמחים כי גם הסטודנטים תושבי העיר נהנים משותפות זו באמצעות סיוע במלגות, וקורא לסטודנטים ולסטודנטיות תושבי העיר להגיש מועמדות למילגה עם משמעות מיוחדת בצידה".

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך, המוביל את השותפות של רחובות-מיניאפוליס: "השותפות פועלת לקידום החינוך בעיר במגוון דרכים, אחת מהן היא המילגות לסטודנטים. לאור ההצלחה בשנים קודמות, הקרן ממשיכה בהענקת המלגות, ואנו מקווים שסטודנטים רבים לתואר ראשון ושני יגישו מועמדות וייחשפו למטרה החשובה העומדת מאחוריה – חיזוק היחסים עם יהדות התפוצות".

ניתן להגיש מועמדות בקישור https://www.jewishagency.org/il/emma-gilbert/

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן