news08.net/ads.txt

סטורי עם ראש העיר | חברי מועצת הנוער של רמלה משמשים דוגמא: מתחסנים, חוגגים ומצטלמים עם וידל

בני הנוער במדינת ישראל, כמו בכל העולם כולו, חוו בשנה האחרונה תקופה מאתגרת, מורכבת ועמוסה באירועים. חלקם הקפידו להישמע להוראות והנחיות משרד הבריאות, חלקם התחכמו וחלקם מצאו עצמם מתעסקים עם פשעים ועניינים שאינם ברוח החינוך.

אלא שבעת האחרונה מתגלה הנוער הנפלא של רמלה. בימים אלה מתבצעות פעולות ופעילויות רבות על ידי העיריה לעידוד בני הנוער בעיר להתחסן. חברי מועצת הנוער, בני 16-18 הוזמנו למתחם מיוחד בהיכל התרבות בו התאפשר להם לשמש דוגמא – להתחסן, לחגוג ממוסיקה טובה, במסגרת הבאת האולפן השקוף עם בובות הענק – הפקה משותפת של אגף הספורט, אגף האירועים ויחידת הנוער. הצעירים שהתחסנו נהנו מבימת ‘סטורי’ מדליקה בסימן “בלי סטורי זה לא נחשב, גם אני התחסנתי” – וכל זה בהתאם להגבלות ולהנחיות משרד הבריאות.

גם ראש העיר מיכאל וידל קפץ למתחם ושם החמיא למועצת הנוער על התגייסותם למטרה החשובה. “אתם הפנים של רמלה”, אמר להם, “תודה על הסיוע הרב במאמץ הלאומי ועידוד אוכלוסיית בני הנוער להגיע ולהתחסן”. יצוין כי לפעילויות הנהדרות הללו שותפים אגף ספורט ואירועים בהובלת ניסים רון, מחלקת האירועים בהובלת אורן רוזנברג ויחידת הנוער בהובלת יואב נדב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן