news08.net/ads.txt

סטייל הוליוודי: חברת המועצה ד”ר רוני באום חיתנה את היורשת – בישראל ובארה”ב

אין ספק בכלל: החתונה של מאי באום וזאק אוונס לא תישכח עוד זמן רב!

במקום קסום – חות אלנבי, בנצר סירני, הובילו חברת מועצת העיר רחובות ד”ר רוני באום אשר ביום יום מנהלת את המוזיאון ההיסטורי של ראשון לציון ובעלה הנפלא ארז, את בתם לעבר החופה. בני הזוג נישאו פעמיים – בחתונה בישראל ולאחר מכן בחתונה מקבילה בבאפסטייט ניו יורק – בית הורי החתן המתגוררים בלוקיישן פסטורלי.

האירוע היה יפהפה, כבר בכניסה היה ברור כי הבאים הגיעו ליהנות, התפריט עשיר במיוחד והשמחה הייתה גדולה – כולל המוסיקה ששילבה בין כל העולמות, כן, אפילו צעד תימני שלקחו בו חלק החברים הטובים של הורי הכלה – יואל עקבי ויקי ניסנבאום… ד”ר באום בחרה בפינצטה את המשתתפים בשמחת משפחתה וכך ניתן היה לראות חבר מועצה אחד בלבד – סגן ראש העיר ושותפה לדרך הפוליטית עו”ד יניב מרקוביץ’ שלווה על ידי ארוסתו, רונה לוי, באירוע (אגב, השניים חשפו כי הוודינג שלהם בנוכחות 800 מוזמנים ייערך ב-20 באוקטובר!).

מראש העיר רחמים מלול שהיה בין מאה המוזמנים הקרובים של משפחת באום-בנאי, נבצר היה להגיע בשל התחייבות קודמת (כנס בירושלים).

היה פשוט מושלם!! שיהיה במזל טוב!!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן