news08.net/ads.txt

סיוע לקשישים: ארגון איחוד הצלה קיים הכשרה מקצועית למתנדבי גדרה ויבנה

בגדרה פועלים מזה כמה שנים חובשים מתנדבים של ארגון איחוד הצלה שמבוסס כולו על מתנדבים ונותן שרותי רפואה נוספים. בשנה האחרונה נוספו מתנדבים חדשים אשר נותנים מענה רפואי ראשוני 24/7 בגדרה והסביבה. כרגע יש בצוות גדרה 12 חובשים וחובשת המצוידים בתיק רפואי ונותנים מענה לכל מקרה באופן מיידי וניתן לזהות אותם באמצעות שלושה רוכבי אופנוע ועוד מתנדבים עם מכוניתם הפרטית המסומנת במדבקה כתומה.

במקביל לזמינותם בעת מצוקה, מקיימים מתנדבי איחוד הצלה גם מיזם בשם “תן כבוד”, שנותן מענה לקשישים וותיקים במושבה. “בשיתוף פעולה עם המחלקה לשירותים חברתיים פתחנו קורס מער”ים (מגישי עזרה ראשונה) למתנדבים מגדרה, גייסנו 10 מתנדבים מגדרה ועוד 10 מתנדים מיבנה”, אמרה ורד, חובשת מצוות גדרה-קידרון של איחוד הצלה. לדבריה, מדובר במיזם ארצי שנותן מענה לוותיקים בשלושה תחומים: קשר חברתי, מבט נוסף על הבית ומצב הקשיש ומעקב רפואי שבועי.

ביום ראשון השבוע נערך מפגש הדרכה לכל מתנדבי איחוד הצלה בגדרה כחלק מהכשרתם מתנדבים וחובשים. את הערב ארגנו ניר בזק ראש צוות גדרה וורד אבירם רכזת פרויקט תן כבוד. ורד: “אני נרגשת כל פעם מחדש לראות את המסירות וההתמדה והרצון הטוב של המתנדבים שלנו. אין ספק שאתם חלק נכבד ועיקרי מצוות גדרה וצוות יבנה של איחוד הצלה. חשוב לציין גם שהכל תחת צוות שפלה שזה צוות 43 בראשותו של יוני רוטנברג מרחובות”.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “פעילותם של המתנדבים מצילת חיים. תודה לכל המתנדבים שפועלים מזמנם למען הקהילה, פעילותכם מעוררת הערכה, יישר כח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן