news08.net/ads.txt

סיורי טעימות במחנה יהודה, ירושלים (גם למשפחות, גם לשומרי הכשרות)

סיור טעימות קלאסי – שוק מחנה יהודה בירושלים: סיור מלא בצבעים ריחות וטעמים מיוחדים ומביא אליכם את השוק כפי שהוא באותנטיות המורכבת מפסיפס שלם של אנשים, באסטות, אטליזים, גלריות ומסעדות שרק שוק מחנה יהודה יכול להציע והכל, במתחם אחד. נטעם חלבה מקומית, נפגוש את איש האתרוגים ונשתה צ’ייסרים של שיקויי הפלא אותם הוא רוקח בשילובים מרתקים של פירות וצמחים, נריח תבלינים טריים שנטחנו באותו בוקר ונכיר את הדוכנים הכי טרנדיים ומדוברים בשוק שמשגעים את האינסטגרם, והופכים את מחנה יהודה לחוויה קולינרית חסרת תחרות.

לאחר שטיילנו בשוק מחנה יהודה הצבעוני והקסום, נצא למסע בעקבות הסיפורים הנסתרים בשכונת נחלאות. נהלך בין בורות המים הישנים, נחסה תחת צילו של עץ התות המפורסם, נסייר בין בתי כנסת מיוחדים, נשמע מסיפורי משפחת בנאי ונספר כיצד התפתחה ההרמוניה העדתית בשכונה. הסיור כולל 6 טעימות המשלבות בין החדשני והותיק, בין העדות ממזרח והעדות ממערב, בין האוכלוסיות המרכיבות את השוק המיוחד ביותר בישראל ומטרתן לעזור ליצור עבורכם חוויה שלא תישכח גם מבלוטות הטעם. הטעימות יכולות לכלול: טעימת מאפים גרוזיניים במילוי גבינות, חומוס אסלי של שוק, מאפים מתוקים טריים לכבוד שבת, משקה בריאות של איש האתרוגים, מלוואח פינוקים, טחינה וחלבה ועוד, כמובן בהתאם לנמצא בשוק.

הסיורים שיתקיימו בחול המועד סוכות יהיו באווירת החג: נשוטט בשכונת נחלאות, נצפה בסוכות יפהפיות ובעץ הערבה העתיק, נשתה משקה אצל איש האתרוגים, ונהנה מאוירת החג השוקקת.

עלות הסיור: 130 ₪ לאדם.

להזמנה ופרטים:  סיור טעימות קלאסי

🛑🛑🛑

סיור טעימות משפחתי להורים וילדים:

לקחנו את סיור הטעימות הקלאסי שלנו, והתאמנו אותו למשפחות עם ילדים. הסיור קוצר משלוש שעות לשעתיים, והטעימות הותאמו במיוחד לחך המשותף, כדי להבטיח הנאה קולקטיבית. בסיור נשוטט בין הדוכנים הצבעוניים של השוק, נשמע את הסיפורים הקטנים והסודיים מאחורי הדוכנים, נשתה ברד עם חמצוץ בטעמים שתבחרו בעצמכם בדוכן עם עשרות אקווריומים של מיץ, ננגוס בקורן-דוג, נקניקיה על מקל בציפוי טמפורה של קמח תירס שכולם אוהבים, נטעם בורקס אסלי או מלוואח פינוקים מהג’חנון בר, ונסיים הטעימה מתוקה של כנאפה או קיורטוש עם גלידה. רוב המסלול עובר בשוק המקורה, ומותאם למזג האוויר. כל הטעימות כשרות. הטעימות הבשריות יגיעו לאחר הטעימות החלביות (או שתוצע אלטרנטיבה שהינה פרווה לשומרי הכשרות)

עלות הסיור: 120 ₪ לאדם.

לפרטים והזמנות: סיור טעימות משפחתי להורים וילדים

🛑🛑🛑

סיור תיאטרלי

הצטרפו לסיור מומחז משעשע, קליל ומרתק בעקבות הדמויות שחיו בשכונות:
בשלניות השכונה יריבו מי מבשלת טוב יותר, ילדי עולים יסבירו איפה עדיף לגור, שדכנית חרדית תמצא לכל גפילטע את הגזר שלו, וקבצן ירושלמי יספר איך הוא מוציא כסף מעשירי העיר.
וכמובן…נחווה את שוק מחנה יהודה בשעות הכי יפות ונעימות שלו – נאכל פלאפל ישראלי עם כוס לימונדה מרעננת, ונקנח את הסיור בסיום מתוק עם גלידה איטלקית משובחת בעוגיה טעימה.

הסיור מתאים לכל הגילאים!

הצטרפו אלינו לסיור מלא ניחוחות, טעמים וסיפורים – כזה שכולם אוהבים!

בחול המועד סוכות יתקיימו סיורים באוירת החג, בהם נטייל בין הסוכות היפות שבשכונת נחלאות

עלות הסיור: 75 ₪ לאדם.

לפרטים והזמנות: וסיור תיאטרלי

לחזרה לכתבה הראשית – מה אפשר לעשות בחול המועד סוכות 2021 – לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן