“סיירת ההורים” בלוד יצאה לדרך!

בכנס השקה והכשרה של “סיירת ההורים” החדשה בלוד שנערך בבית העירייה, השתתפו כ-100 הורים מתנדבים. הסיירת תפעל בצורה מסודרת ומאורגנת סביב מוקדי פעילות של ילדים ונוער בעיר, בכדי לשמור על סביבה בטוחה ומוגנת עבורם, בשיתוף פעולה עם כל גורמי העירייה והמשטרה.

הקמת הסיירת היא פרי יוזמת תושבים ממספר שכונות ובגיבוי וסיוע הרשות לביטחון קהילתי בעירייה, מחלקת המתנדבים, משטרת ישראל, השיטור העירוני, יחידת הנוער, אגף הביטחון ועוד.

שלמה לחיאני, תושב העיר שהניע וריכז את הקמת הסיירת יחד עם הרכזים בשכונות השונות, אמר, ש”מעבר לכל העשייה המבורכת של הגורמים הרשמיים, יש ערך עצום לפעילות שלנו כתושבים פעילים ומתנדבים, וודאי בתחום הנוכחות שלנו כמבוגרים משמעותיים בכל התחומים עבור ילדינו”.

“הקמת הסיירת עשויה להיות עוד אבן דרך משמעותית בחיזוק תחושת הביטחון והמוגנות של ילדי העיר ואנו פועלים לסייע כמה שניתן למינוף הפעילות המבורכת הזו”, אמר איתן לוי, מנהל הרשות לביטחון קהילתי בעירייה.

מנכ”ל העירייה, אהרון אטיאס ששותף בדחיפת המהלך, בירך והודה למתנדבים על המוכנות והרצון לצאת ולפעול למען הקהילה. ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו שהצטרף אף הוא למפגש ההכשרה, בירך על הקמת הסיירת ופירט את כל העשייה העירונית הגדולה והכל בכדי להפוך את המרחב הציבורי בלוד למוגן ובטוח עבור התושבים.

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן