סיכום היערכות משטרת ישראל לאירועי תפילות במערת המכפלה

המשימה המרכזית הייתה שמירה על שלומו וביטחונו של הציבור הרב שהגיע לביקור ותפילה במערת המכפלה | התפילות הסתיימו ללא כל אירועים חריגים

מרחב יהודה ותחנת חברון בסיוע כוחות צה”ל ומג”ב, סיימו בהצלחה וללא אירועים חריגים את ההיערכות לאירועי תפילות במערת המכפלה וחברון בהשתתפות אלפי מבקרים במהלך היומיים האחרונים.

 

במהלך ימי המבצע, נפרסו משעות הבוקר המוקדמות עשרות שוטרים, לוחמי מג”ב וצה”ל בצירי ההגעה, קריית ארבע, מערת המכפלה והיישוב היהודי בחברון לשמירת הסדר, התנועה ואבטחת ציבור אלפי המבקרים באירועי ‘חריג יהודי’ המסורתיים המתקיימים בימי חול המועד פסח בכל שנה.

למבצע קדמה עבודת מטה מקיפה וסדורה בתחנת חברון ומרחב יהודה, במסגרתה נערכה המשטרה בשת”פ חטמ”ר יהודה, גדוד מג”ב מערת המכפלה וגורמים נוספים, באופן יסודי, מוקפד ומתוגבר לקראת אירועי התפילות על מנת לאפשר את קיומם התקין והבטוח תוך הבטחת שלומם וביטחונם של אלפי המבקרים שפקדו את האיזור.

במהלך האירוע קיים סגן מפקד מחוז ש”י, תנ”צ מוריס חן, מלווה במפקד מרחב יהודה, נצ”מ ניסו גואטה, סיור במערת המכפלה ועמד מקרוב על היערכות ופריסת הכוחות במבצע.

ממ”ר יהודה, נצ”מ ניסו גואטה, אמר בסיום המבצע:

“משימתנו המרכזית הייתה שמירה על שלומו וביטחונו של הציבור הרב שהגיע לביקור ותפילה במערת המכפלה בחוה”מ פסח. הערכות נרחבת זו בשיתוף צה”ל ומג”ב נועדה להבטיח שכל מבקר הפוקד את האיזור יוכל לדעת שאנחנו פה להגן עליו מכל איום. הערכתי הרבה למפקדים ולשוטרים שפעלו ופועלים כל העת מתוך תחושת שליחות אמיתית, במקצועיות ויסודיות בכל משימה ופעילות מבצעית.”

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – דת ומסורת לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן