news08.net/ads.txt

סיעת “החינוך בראש” הרימה כוסית לחג; אורחי הכבוד: גבי אשכנזי וראש העיר רחמים מלול

אמש, עם צאת השבת, נהרו רבים מתושבי העיר אל “דה לה פה”, לטקס הרמת הכוסית המסורתי של סיעת “החינוך בראש” בראשה עומד מ”מ ראש העיר, זהר בלום. את האירוע אירגנו בנוסף לבלום, סגנו, חבר המועצה אבי קינד וכן חברי המועצה אוה גור, אורית שרגאי ושמוליק בר דאנזאן.

אורחי הכבוד בטקס החגיגי היו גבי אשכנזי – מטעם כחול לבן וראש העיר רחמים מלול, אשר בירך את הנוכחים, שיבח את זהר בלום ואיחל שתהא זו שנה של הצלחה בכל התחומים – ובעיקר בחינוך.

כזכור, בראיון החג שפרסמנו עם מלול בסוף השבוע, אמר ראש העיר, כי “לפי המגוון, היכולות, הפרסים והישגי התלמידים, מערכת החינוך ברחובות היא בין הטובות בישראל. כשנכנסתי לתפקידי שיעור הזכאות לבגרות היה 58% (2009) כעת הוא עומד על 84%, שיעור העלייה הוא קרוב ל- 45, וזה הישג פנומנלי שאפשר להשיג רק בהשקעה מתמדת ובהקצאת משאבים מתאימים. ברחובות יש ביטוי לכל זרמי החינוך, ותקציב החינוך הוא הגדול ביותר. רק השנה בחר משרד החינוך ברחובות ליישום הפיילוט הארצי של “open city” אשר מאפשר לתלמידים ללמוד יום בשבוע בית אחר, במקצוע שיבחרו. זו ההכנה לבתי הספר של העתיד, ורחובות היא הראשונה בישראל שעוסקת בזה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן