news08.net/ads.txt

סיעת לב סיכמה את מערכת הבחירות. פז פלדי, מנהל המטה: “למרות הלחץ העצום, הלו”ז המטורף וחילוקי הדעות – ערך הרעות גבר על הכל”

1df95ec7-25f5-4a57-9538-d5b588cff372

באירוע רב רושם שהתקיים ב-“מא” סיכמה סיעת “לב” – הרשימה המאוחדת של צעירי הליכוד, מפלגת העבודה והבלתי מפלגתיים – שבראשה עמד עו”ד יניב מרקוביץ’, את מערכת הבחירות הסוערת.

האירוע עמד בסימן הודיה לפעילים בראשם עמד מנהל המטה, פז פלדי, הערכה לפעילות הקמפיינר המבריק נוני סנדלר והתומכים הרבים, שבסופו של דבר גרמו לכך שהסיעה תקבל שלושה מנדטים – מרקוביץ’, ד”ר רוני באום ורועי שרעבי – נכנסו למועצת העיר כאשר ראש הרשימה אף מונה לסגן ראש העיר בשכר על ידי רחמים מלול.

בפתיחת הערב נשאו מרקוביץ’, באום ויקי ניסבאום דברים, הודו למאות הפעילים שליוו את המערכה המורכבת באצילות תוך דבקות במטרה והודו במיוחד לפז פלדי שניהל את המטה בהתנדבות מלאה ובצורה יוצאת מן הכלל.

פלדי עצמו אמר הערב (ראשון) ל”רחובות היום”: זו הייתה מבחינתנו מערכת בחירות מאוד קצרה אך יחד עם זאת מאוד אינטנסיבית. האירועים רדפו זה אחר זה על בסיס שעתי ולעיתים הלחצים היו עצומים. באותם רגעים ראיתי את יניב מרקוביץ’ וד”ר רוני באום בגדולתם – איך למרות הלחץ העצום, הלו”ז המטורף ואפילו חילוקי הדעות – ערך הרעות גבר על הכל. יתרה מכך, האיחוד שיצרנו עם צעירי הליכוד – רועי שרעבי, גלעד מזרחי, אירית ענקי והרצל טובלי – והעבודה המשותפת איתם היו חוויה מעצימה. הפכנו למשפחה אחת גדולה, שפועלת למען מטרה אחת: לעשות טוב לתושבי רחובות. עליהם אני יכול לומר שהרווחתי חברים לחיים”.

*

צילומים: מני דקל ל”דיאל תקשורת”

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן