news08.net/ads.txt

סיעת מחל החלה לעבוד « השקת רחובותי

יוני עפג’ין יאייש את המקום החמישי ברשימה של רחמים מלול. ב’רחובותי’ של מתן דיל מצהירים: נעבוד קשה, נביא 6 מנדטיםפוליטיקה מאושר  

הבחירות בעיר רחובות עולות שלב נוסף כאשר בתחילת השבוע כינס ראש העיר רחמים מלול את חברי הסיעה והודיע על תחילת הקמפיין. מלול בישר כי אחרי ממלא מקומו, בנצי שרעבי (מספר 2), עודד עמרם (מספר 3) וגיא צור (מספר 4) יאייש יוני עפג’ין את המקום החמישי. עדיין לא ברור האם אישה תוצב במקום ריאלי או שמא גיורא בן ארי, שהיה מאוכזב מהחלטתו של מלול להציב את עפג’ין חמישי, יוצב אחריו. כך או כך בסיעה סוף סוף נושמים לרווחה והחלו לעבוד במרץ. כידוע משה כהן, איש אמונו של מלול, הוא מנהל המטה של מחל – שם מאמינים כי למרות העיכובים ולמרות שנותרו רק חודש וחצי מיום הבחירות, ניתן יהא להשיג ארבעה או חמישה מנדטים שיהוו בסיס לקואליציה רחבה בעד ראש העיר.

רחובותי: נביא 6 מנדטים

בניגוד ליתר הרשימות מי שהחל לעבוד לפני כולם וזוכה לאהדה בציבור הוא סגן ראש העיר מתן דיל, העומד בראש ‘רחובותי’. ברור לכל כי רצונו לבנות נבחרת יציבה אשר תלך עימו כברת דרך ארוכה לא רק בבחירות הקרובות אלא גם בבחירות הבאות, כאשר יתמודד, כצפוי, על ראשות העיר. ב’רחובותי’ מצהירים כי המטרה ברורה: ששה מנדטים לפחות, ששה חברי מועצה מכהנים אשר יהוו פקטור במועצת העיר ולאחר מכן יסללו את דרכו של דיל לראשות העיר.

בתוך כך, מאות פעילים הגיעו אל ההשקה הרשמית של המטה. בדברים שנשא אמר דיל: “בהסכם הקואליציוני נדרוש את תיק החינוך, תיק השפ”ע, התחבורה והספורט. רחובות היא עיר שטוב לחיות בה ואני גאה להיות חלק ממנה, יש כאן הרבה דברים טובים, אבל יש גם דברים שחייבים לטפל בהם. מגיע לנו יותר בחינוך, יותר תחבורה חכמה, יותר בספורט ויותר בניקיון ובשביל שנוכל לעשות זאת אנו נצטרך את התושבים איתנו”.

ואם בניקיון עסקינן

רגע לפני הבחירות לרשויות המקומיות, בדקו ב-ynet ובידיעות אחרונות את מצעד הערים המלוכלכות והנקיות בישראל. לכאורה מדובר בעקב אכילס של העיר רחובות, אלא שמהבדיקה הרשמית עולה כי רחובות היא העיר הרביעית הנקייה בישראל. ראש העיר רחמים מלול התייחס לתוצאות ואמר: “כשהתושבים מרוצים, זה לא מקרי שרחובות נבחרה כראשונה בישראל במדד איכות החיים על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. נמשיך לעשות הכל על מנת לשמור על רחובות כעיר חמימה ואיכותית שכיף לחיות בה”. המנכ״ל דורון מילברג הוסיף: ״שיקלול הנתונים מראה כי רחובות נמצאת במקום גבוה יחסית לרשויות אחרות בכל הקשור למספר עובדי הניקיון ומספר הפחים. תמיד יש מה לשפר, אך חשוב לזכור כי אובייקטיבית, רחובות נקיה. נמשיך לעבוד קשה על מנת לספק את השירות הטוב ביותר בתחום זה”.

יש עתיד: לא מפספסים אף קול

בשבוע שעבר קיימה המפלגה שבראשה עומד סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מפגש בקרב קהל יוצאי ברית המועצות בעיר רחובות במעמד ח”כ יואל רזבוזוב, לשעבר יו”ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות וג’ודוקא, שהחזיק בתארים אלוף ישראל ופעמיים סגן אלוף אירופה. כידוע, למגזר הזה של יוצאי חבר העמים, משמעות רבה לצבירת מעמד ותארים בכל נושא החינוך והאקדמיה, תחומים בהם בלום מתמחה. לא בכדי את קמפיין הבחירות שלו הוא הוציא בסימן “החינוך בראש”. עשרות אנשים הגיעו אל המפגש, אבי קינד – מספר 2 בסיעה נשא דברים.

הנבחרת של אמיתי

אמיתי כהן, לא נח: את המקום השני ברשימתו ימשיך לאייש עו”ד אבי מוזס, אחריו הוצבו נציג חב”ד ברחובות, אריק ליפסקר, המשמש כמנהל אזור דרום בשירות הלאומי האזרחי וד”ר אביטל ביר. לאחר בחירתה, נפגשה ד”ר ביר עם שרת המשפטים איילת שקד. השרה שקד ציינה כי היא רואה חשיבות רבה להצלחתה ולבחירתה של ד״ר ביר למועצת העיר רחובות. השתיים שוחחו על מצב החינוך בעיר וזו הבטיחה סיוע ועזרה מצידה ומצד שר החינוך נפתלי בנט. בדבריה הדגישה השרה שקד כי “לד״ר ביר תהיה דלת פתוחה לרווחה יחד עם יו”ר הרשימה בכל עניין שהוא לטובת תושבי העיר”.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן