news08.net/ads.txt

סיפור אהבה שהתחיל במכללת SCE בבאר שבע ואולי ייגמר בטבעת

“גיליתי עד כמה המלחמה חיזקה את הקשר בינינו. היינו שם אחד למען השני והבנו שאנחנו רוצים להקים משפחה ביחד.”

לכבוד יום האהבה (14.2) הכירו את הזוג מאי חזן ואוריאל בן משה, סטודנטית ובוגר 

SCE, שהכירו בין כתלי המכללה דרך אחד המתרגלים ומאז לא נפרדים. רגע אחרי שחזר אוריאל מהלחימה בעזה הם מספרים על הזוגיות, הגעגוע והתכנון לחגיגות האהבה

למאי חזן, סטודנטית שנה ד’ במחלקה להנדסת מכונות ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע”ש סמי שמעון, קמפוס באר-שבע ובן זוגה, אוריאל בן משה, בוגר המכללה יש סיבה לחגוג ביום האהבה הקרב ובא (14.2). אחרי למעלה מ-100 יום שאוריאל, לוחם בגבעתי, שירת במילואים ברצועת עזה הוא שב הביתה לחיק משפחתו וחבריו.

סיפור האהבה בין השניים נולד הודות למפגש מקרי בחדר הישיבות של המרצים במחלקה להנדסת מכונות. “אוריאל היה שם במפגש סטודנטים עם המתרגל ואני למדתי שם בין השיעורים”, נזכרת מאי, “המתרגל יוסי דדון שהכיר את שנינו זיהה את הפוטנציאל וגרם לחיבור. בסוף, גילינו שאחותו למדה איתי בתיכון וזו הייתה סגירת מעגל. זכיתי להכיר בן זוג מכיל ואוהב”.

חזן שמתגוררת בנתיבות מכירה מקרוב את המציאות הביטחונית חסרת הוודאות בדרום. היא התעוררה ב-7 לאוקטובר לקול האזעקות כמו יתר אזרחי המדינה אך במקביל לתחושת הכאוס ששררה במדינה, היא גם התמודדה עם דאגה אינסופית לבן זוגה שיממה אחרי מתקפת הפתע של חמאס עלה על מדים והתייצב לשירות מילואים. “מאוד פחדתי כי אזור הדרום עדיין לא היה מטוהר ממחבלים בשעה שהוא עלה מדים אבל מבחינתו זו לא הייתה שאלה בכלל, עושים את מה שצריך כדי להגן על המדינה”, היא משתפת.

איך התמודדת עם הגעגועים והנתק הממושך?

“זו הייתה תקופה קשה ומטלטלת. לא הייתה ביננו תקשורת ולרוב לא הייתי יודעת איפה הוא, מה קורה איתו ואילו משימות הוא עושה בתוך עזה. דאגתי לו מאוד והוא מצידו, הכיל אותי ותמך בי כי מרוב דאגות, הראש שלי לא היה פנוי ללמידה, לא הייתי מצליחה לעשות כלום ביומיום”.

איך התחושות אחרי שאוריאל השתחרר מהמילואים?

“הוא השתחרר לפני שבועיים וזו הייתה תחושת הקלה מעצם הידיעה שבן הזוג שלי חזר בשלום הביתה. אמנם היה לו קשה לחזור לשגרה אחרי הדברים שחווה בעזה אבל גיליתי עד כמה המלחמה חיזקה את הקשר בינינו. היינו שם אחד למען השני והבנו שאנחנו רוצים להקים משפחה ביחד. אחרי המלחמה, יש תחושה שאתה מבין מה בסוף חשוב בחיים ומי אתה רוצה שיהיה לצידך”.

ואיך אתם מתכוונים לחגוג את יום האהבה?

“הכי חשוב שהוא לצידי, אנחנו מתכננים לעשות ערב מהנה זוגי ופשוט לחגוג את הביחד”.

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: צילום פרטי באדיבות המצולמים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן