news08.net/ads.txt
פרשת השבוע

כלב אחד שוטט בספארי. באחד הימים הוא טעה בדרכו והגיע לאזור בו חייו הנמרים. לפתע ראה נמר רץ לכיוונו. חשב הכלב כיצד ינצל מהנמר. על האדמה ראה עצמות, התיישב לידן עם הגב לנמר, תפס עצם בפיו וכשהנמר התקרב אמר בקול: “זה היה נמר ממש טעים מעניין אם יש עוד נמרים טעימים באזור”. כששמע הנמר את הכלב, עצר הביט בו באימה וחשב לעצמו: “זה היה קרוב, הכלב הזה כמעט ואכל אותי”. הסתובב וברח מהמקום.

על עץ שעמד בסמוך ישב קוף שראה את כל המחזה והחליט שזו הזדמנות טובה לבנות מערכת יחסים טובה עם הנמר. הוא רדף אחרי הנמר וסיפר לו שהכלב רימה אותו. התעצבן הנמר ואמר לקוף: “שב על הגב שלי ובוא תראה איך אני מרסק את הכלב הזה”. הכלב שעוד לא הספיק להירגע ראה מרחוק את הנמר רץ לכיוונו עם הקוף על גבו. במקום לברוח החליט הכלב שוב להתיישב עם הגב לעבר הנמר. רגע לפני שהנמר הגיע אליו אמר הכלב בקול: “איפה הקוף המעצבן הזה?! כבר לפני חצי שעה ביקשתי ממנו שיביא לי עוד נמר”.

יש פעמים בהן אנו נמצאים במקומות אפלים, מקומות שהדרך לצאת מהם מסובכת, העיניים שלנו סומות ואין אנו מצליחים לראות את האור באפלה. המצב יוצר בנו תסכול, ייאוש ואמונה שמכאן רק נרד מטה. יש לזכור תמיד: בכל מצב, בכל מקום, קיימת דרך מילוט, תמיד ישנה זווית ראייה שעוד לא ראית. כשבורא עולם מציב אותך במקום אפל הוא תמיד יוצר את דרך המילוט ממנו, הדרך הזו מתחילה באמונה שלך – באמונה שלך בבוראך, אמונה בעצמך. כשיש לך את שני הדברים הללו תוכל למצוא את הדרך אל האור.

אל תייאש את עצמך, הסתכל מעלה, תפנה לבורא העולם, תבקש ממנו שיפקח את עיניך, שיאפשר לך לראות את דרך המילוט, את נקודת האור בתוך החושך בו אתה נמצא. האמן בעצמך ותזכה לבחור בדרך הנכונה לצאת מחושך לאור, מכישלון להצלחה, מעצב לשמחה. טמון בך כוח עצום, השתמש בו, אל תתכחש אליו, הוא שם, הוא יביא אותך מעלה מעלה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן