news08.net/ads.txt

נס ציונה: זהו סיפור ניצחון והשראה – והיא רק בת 19

שיראל אחיאל תושבת נס ציונה רק בת 19 וכבר עם סיפור הישרדות שמדהים את כל מי ששומע.

 כבר בגיל 14 היא התחילה ללמוד מוזיקה בבית הספר של עדי לאון ושיעורי פיתוח קול עם בני נדלר, הכל כדי להגשים את חלומה להיות יוצרת ומוזיקאית. הקלפים הסתדרו לה כפי שרצתה, אבל אז ממש בסמוך לפריצה שכל כך ציפתה לה הגיע משבר רפואי שאיים לעצור הכל.
אחרי תקופה של כאבים חזקים ואשפוזים ממושכים של כשנה וחצי בזמן שרוב חברותיה עסוקות בבגרויות היא אובחנה עם מחלת הקוליטיס, עברה ניתוחים כולל כריתת המעי הגס, ובראשה כבר רצו מחשבות של מה יהיה איתי ואיך אמשיך, אבל גם שם, ברגעים הקשים שלה, היא גילתה את החוזק הנפשי שלה ומצאה את ייעודה.
היא גילתה שני דברים – המוזיקה תרופה למכאוביה והכושר/ פיזוטרפיה/אימונים הוא התרופה לנפש. אחרי שיקום ממושך וניתוחים רבים היא חזרה ליצור מוזיקה, השתתפה בתוכנית הריאליטי “אקס פקטור”, שם הדהימה את כל פאנל השופטים, וחזרה לעבוד בכל הכוח על הסינגל הראשון שלה שיצא בימים אלה עם סוללת אנשי תרבות שמקיפה אותה עוד מהימים שבהם הכל היה אחר – בהובלת חגי אוזן (מנהלה לשעבר של נסרין קדרי של קובי פרץ גאיידה ועיתונאי לשעבר).
במקביל לקריירה המוסיקאלית שיראל היא מאמנת כושר מוסמכת. אומנם במבט ראשוני הרבה ירימו גבה לנוכח משקלה של שיראל אבל כל גרם מתקבל באהבה. בעקבות המחלה ה”יציאות” של שיראל הן לא כמו של בן אדם רגיל יש ימים שהיא ממש מנוטרלת וזה גם מתבטא במשקל ובחילוף החומרים של הגוף. אבל היא לא נותנת להערות, למבטים ולמחלה להגביל אותה.
היא מאמנת כל יום עשרות ואף מתנדבת בבתי חולים שיקומיים ונותנת לאנשים תקווה בעזרת הספורט.
הסינגל החדש נכתב תוך כדי התקופה הקשה ושוחרר לפני מס חודשים 》

צילום: יוסי פורטל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן