news08.net/ads.txt

סכנה ממשית: חולה קורונה שהה מספר ימים במלון באילת

“במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה פועלים שוטרי משטרת ישראל לאיתור חולים מאומתים המפרים את תנאי הבידוד ומסתובבים במרחב הציבורי תוך סיכון ממשי להדביק ולהפיץ את המחלה ולסכן את כלל הציבור. השוטרים פועלים תוך סיכון ממשי לבריאותם והכל במטרה להגן על שלום הציבור”.

היום (שבת, 1.8.20) התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על חולה קורונה מאומת השוהה במלון “קלאב הוטל” באילת.  מיד עם קבלת הדיווח שוטרי היס”מ של משטרת ישראל באילת הגיעו לחדרו במלון כשהם בחליפות מיגון, הודיעו לחולה כי הוא מפר את צו “בריאות העם” ועליו לעזוב מייד את המקום ולחזור למקום הבידוד בביתו בישוב בצפון הארץ. לוחמי היס”מ ליוו את החולה ומשפחתו לרכבו ומסרו לו דו”ח קנס בסך 5,000 ש”ח. על פי בדיקה ראשונית של כח המשטרה במקום עלה כי החולה נמצא באילת כבר כשלושה ימים, התארח במלון “קלאב הוטל” באילת לרבות בריכת המלון.

הבהרה בהמשך לפניות כתבים: מברור עולה כי החשוד הגיע למלון “קלאב הוטל” ב 31.7.20 והתארח בו לילה אחד עד אשר נציגי המלון דיווחו למשטרה על חשדם כי מדובר בחולה קורונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן