news08.net/ads.txt

סכנת נפשות: נהגו ב-300 קמ”ש בדרך לאילת ופרסמו בטיקטוק – צפו בתיעוד

משטרת ישראל נלחמת בטיקטוק: שוטרי היחידה, שמורכבת מבלשים, אנשי סייבר וחוקרי מודיעין, החלו לאסוף מידע על משתמשים שמעלים סרטונים בעייתיים – והם גם מצליחים למצוא אותם. רק בשבועיים האחרונים נעצרו חמישה אזרחים שתיעדו ופרסמו את העבירות הפליליות שביצעו.

צעירים ממרכז הארץ שעשו את דרכם לאילת ברכב העלו את סרטון לטיקטוק כשהם נוהגים במהירות מופרזת. הנהג האיץ למהירות גבוהה ומסוכנת, והאחרים תיעדו אותו ופירסמו את הסרטון בטיקטוק. הסרטון הגיע לשוטרי היחידה למלחמה בטיקטוק, שהצליחו לאתר את פורעי החוק תוך פחות משעה וביקרו אותם בבית המלון באילת.

“הם היו בהלם כשהגענו אליהם לחדר במלון באילת. הם התנצלו על הנהיגה וביקשו סליחה”, אמר שוטר ביחידה בשיחה עם NEXTER. “כל סרטון בעל אופי פלילי שעולה בטיקטוק, בעיקר כאשר מדובר בסיכון חיי אדם ובכלל בביצוע עבירות פליליות, מגיע אלינו מיד. אנחנו מצליחים לאתר את החשודים ודואגים שיועמדו לדין פלילי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן