סלון להט: הכי זול, הכי אמין והכי מהיר – באחריות!

סלון להטל

אין אדם בעיר רחובות ובסביבתה שלא מכיר את בני הזוג אורית ומוטי להט, בעליהם של סלון להט כבר יותר מ-40 שנה

המוניטין והשם הטוב הקיים בסלון להט, עוד משנת 1974 – נובע בעיקר בזכות אנשי העסקים אורית ומוטי להט. לא בכדי הפכה החנות שבבעלותם למוסד המספק, מתקין מיידית ומאפשר ללקוח ליהנות ממחיר אטרקטיבי ונוח, אמינות ושירות מהיר בכל הנוגע למוצרי חשמל, מומחיות במיזוג אויר ומלאי ענק של כל המותגים הקיימים בשוק. התבוננות באתר ‘זאפ’ מבהירה היטב מיהם השולטים בשוק ובהתאם לכך מקבלים בעלי סלון להט ביקורות ושבחים רבים מהלקוחות החוזרים אליהם פעם אחר פעם.

לדברי מוטי להט “הדבר הראשון, מעבר למחיר ולניסיון רב השנים הוא השירות. בנושא הזה אנחנו פשוט מעניקים שירות מעומק הלב ומשקיעים בלקוחות שלנו. אנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו והם מרגישים זאת. אנשים חוזרים פעם אחר ונהנים מכך שיש להם תעודת אחריות לכל מה שהם קונים אצלנו. אנו מספקים מהיום למחר, הכל אצלנו במלאי וללקוחות שלנו יש כתובת. אם להודות לכולם יש גם את מספר הטלפון האישי שלנו, כך שהם כלל לא צריכים להגיע לחנות, שירות ההזמנה הטלפוני קיים כל הזמן ולקוחות מזמינים את המוצר היום דרך הטלפון, מקבלים אותו באופן מיידי, במחיר הכי זול בארץ ובעיקר שבעי רצון מהמכלול שאנו מציעים: מחיר, שירות, מהירות ואמינות”.

אורית להט מציינת כי קיימות חבילות מיוחדות לגופים גדולים. בין לקוחותיהם של בני הזוג להט: חברת חשמל, אגד, תנובה, מכון ויצמן, אלביט, מכון ביולוגי, עיריית רחובות, עיריית קריית עקרון, עיריית מזכרת בתיה, עיריית גדרה, קבוצות רכישה כמו מגדלי המדע ברחובות, בוני התיכון, נאות כרמים, כפר סבא הירוקה, חדרה הירוקה, נווה אפק בראש העין, אשטרום בכרכור, קיבוץ נען הרחבה. כמו כן, בסלון להט אלפי מוצרים המותאמים לקהלי יעד כמו זוגות צעירים או מתחתנים ולמגזרים שונים כמו המגזר הדתי-מסורתי אשר לו דרישה למקררי מהדרין, תנורי מהדרין וכל מיני מוצרים שנדרש בהם אישור של המוסדות הדתיים. בנוסף, ישנם מוצרי יוקרה שמתחרים בכבוד גדול עם כל אולמות התצוגה הקיימים בישראל ובימים אלו אף נערך סלון להט להשקת אולם תצוגה חדש ואטרקטיבי שייפתח בשלהי חודש אוגוסט ובו מותגי יוקרה למטבחים, כיריים, מקריים אינטגרליים, תנורים ומיקרוגלים תואמים אינטגרליים, מכונות אספרסו בילד אין ועוד.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן