news08.net/ads.txt

סמוך למזכרת בתיה, לאור יום: אלמוני חתך את גלגלי המכונית המשמש לפעילות בית חב”ד

“זה היה ביום השמיני של חנוכה כאשר חזרנו הביתה אחרי ערב של הדלקות חנוכיות עם ילדי המושב שלנו ומושב יציץ הצמוד אלינו במטרה לאסוף ציוד ולהמשיך לביקורי בית נוספים וגילינו את הפשע. מיד הזמנו משטרה ופנינו להסתכל במצלמות בסביבה וגילינו כי בזמן מנחה באור יום כאשר אנחנו כבר בדרך לפעילות עם רכב נוסף הגיע המתנכל ופשוט חתך את גלגלי הרכב החונה” – כך בשטף מספר מנהל בית חב”ד הרב אברהם יצחק פרודנשטסקי המתגורר בגני יוחנן ומסייע לפעילות בית חב”ד במזכרת בתיה – על האירוע בו שובשו גלגלי המכונית שהושכר במיוחד עבור הפעילות של בית חב”ד באזור.

לדברי הרב פרודנשטסקי , תושבי המושב השקט בדרך כלל המומים ומזועזעים מהמעשה הנפשע שנעשה במזיד לבית חבד כנראה במטרה להחליש את הפעילות המבורכת. כל זאת כאשר רק לפני כמה חודשים נעשתה קביעת המזוזה לרגל הרחבה ופתיחת הבית חב”ד לשירות התושבים בו נעשים בקביעות שיעורי תורה לגברים ולנשים ומועדון המעשים הטובים לילדי המושב. כנראה יש מי שלא מתאים לו זאת אך אנו לא נתפעל ונגדיל את העשייה והפעילות למרות החשש והדאגה. פנינו כמובן מיד למשטרה אך למרות מאמציה עד לרגע זה לא הצליחו לשים יד על המתנכל. תנועת חבד במשך השנים ידעה התנכלויות מצד גורמים שונים ומשונים, אך תמיד לא רק שזה לא החליש אלא הוביל בסופו של דבר לצמיחה שגשוג והרחבה של הקיים. כמו שכתוב בפרשה על בני ישראל ‘כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ’ אני מכריז בזאת כי הם אומרים פן ירבה ואנחנו אומרים כן ירבה. אני קורא למשטרת ישראל לשים את ידה על הפושע מיד – ולכל התושבים להצטרף למעגל שיעורי התורה ולדאוג בכל מאודם להרחבת הפעילות החשובה כל כך בגני יוחנן והסביבה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן