news08.net/ads.txt

סמל דני כץ מקרית עקרון קיבל את מצטיין מפקד חטיבת כפיר

מח״ט כפיר, אל”ם שרון אלטיט העניק אותות הצטיינות בסימן יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל. בטקס, שנערך במפקדת חטיבת כפיר שבמחנה “מכבים”, קיבל את אות ההצטיינות סמל דני כץ, לוחם בפלוגה הרובאית בגדוד “שמשון”  שבחטיבת כפיר. דני מתגורר בקריית עקרון יחד עם הוריו ואחותו ולמד בבית ספר בעיר רחובות. חיילי ומפקדי גדוד שמשון מבצע בימים אלו תעסוקה מבצעית בגבול הצפוני של מדינת ישראל ועושים את המיטב על מנת לשמור על ביטחון האזרחים.

על התעסוקה המבצעית, התחושות והאנשים שמסביב סיפר דני: ״אני נמצא בקו מבצעי בפעם הראשונה בגבול לבנון. זה  מאתגר מאוד, אבל למרות כל הקשיים והאתגרים אני מצליח לשמור על מוטיבציה גבוהה והרגשה טובה בזכות האנשים שסביבי. גם בשמירה קשה וארוכה וגם אחרי שבת רחוק מהמשפחה הם תמיד שם בשבילי”. מצה”ל נמסר כי את תעודת ההצטיינות קיבל סמל דני כץ בזכות האחריות והעצמאות שהוא מפגין בשטח וכלפי חבריו לשירות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Nani
Nani
1 year ago

מלךךך!!

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Nani
Nani
1 year ago

מלךךך!!

דילוג לתוכן