news08.net/ads.txt

סמל ד סיים בהצלחה קורס צוללן

חדשות 08 מודיעין

ביום רביעי ה23.11.22 הסתיים טקס סיום קורס צוללן מחזור 122 בבסיס זרוע הים שבחיפה. הטקס נערך בראשות ראש המטה וסגן מפקד זרוע הים, תת אלוף גיא גולדפרב, מפקד בסיס ההדרכה, אלוף משנה תמיר שמש, סגן מפקד שייטת הצוללות, סגן אלוף א׳, קציני סגל הפיקוד הבכיר של זרוע הים, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

קורס צוללן, הינו מהייחודיים והיוקרתיים בצה״ל, המכשיר לוחמי חוד בשייטת הצוללות של זרוע הים, אליו מתמיינים מאות מועמדים בכל שנה, ואורכו שנה וחודשיים. השייטת מהווה כוח תקיפה וכוח מודיעיני מעומק האויב, ורק באמצעות חשאיות מרבית מסוגלים הצוללנים לבצע משימות מבצעיות רבות הרחק מחופי ישראל. עם סיום הקורס, מוענקות לבוגריו דרגת סמל וסיכת צוללן. המסיימים עתידים לאייש את תפקידי הלחימה השונים בצוללות. הכירו את סמל ד’ ממודיעין מכבים רעות אשר סיים בהצלחה את קורס צוללן מחזור 122. ד’ בן 19, למד בתיכון באזור מגוריו והרחיב כימיה ותקשורת. בזמנו הפנוי אוהב לבלות עם חברים, בנוסף, היה חבר בתנועת נוער שם היה ראש צוות וגם מדריך. משפחתו של ד’ היו גם הם בזרוע הים, אביו היה חובל, אמו פקידת לשכה אצל מפקד בסיס הדרכה ואחותו מפקדת צרעה בסנפיר. מגיל קטן ידע ד’ שהוא רוצה ללכת לזרוע הים ולעשות שם את שירותו הצבאי, כבר בגיבוש הסתקרן מאוד מעולם שייטת הצוללות והחליט שהוא רוצה לסיים בהצלחה את הקורס.

ד’ משתף: “הקורס מטורף במיוחד בהיבט החברתי, אתה מנותק לרוב מהטלפון ובסופו של דבר האנשים שאתך הם הכל בשבילך בקורס. מתחברים ברמה שאי אפשר להסביר במילים, האנשים הם לגמרי מה שגרם לי להבין שזה מה שאני רוצה, הרגעים האלה שיושבים עם חברים אחרי שחווים קושי מסוים ומתחברים לכולם במהירות שיא “. ובכך מסכם: ” אני מאוד מצפה להתחיל את תפקידי בשייטת ורוצה להיות הכי טוב שיש”.

ישר כח ובהצלחה בהמשך!

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן