news08.net/ads.txt

סניף חדש לסוכנות תיווך הנדל”ן הבינלאומית קלר וויליאמס שהושקה בישראל לפני שנה

הזכיינים ועמוס נעים

חברת תיווך הנדל”ן הבינלאומית קלר וויליאמס שהגיעה לראשונה לישראל לפני שנה, ומיוצגת ע”י איש העסקים עמוס נעים המתמחה שנים רבות בנדל”ן, בשותפות עם איש העסקים אילן ברכה (הבעלים של קלר וויליאמס ניו יורק) – הודיעה על השקת סניף נוסף בנס ציונה. הסניף החדש, יפתח ברחוב החרש 16 נס ציונה, בבעלות הזכיינים: שמואל יעקב ואופק בן אליהו, מומחים לנדל”ן ובעלי רקע עשיר בתחום.

שמואל יעקב, בעל 10 שנות ניסיון בעולם המכירות, בעל רקע עשיר מאוד של ניהול והדרכה, הן בצבא והן לאחריו. עם שחרורו מצה”ל נחשף לעולם הנדל”ן והתאהב. את תחילת דרכו בענף החל בעיר נתניה במשרד תיווך מוביל.

אופק בן אליהו, הוציא את רישיון התיווך שלו טרם שחרורו מהצבא. מיד עם שחרורו, הוא החל לעבוד כסוכן נדל”ן, והפך לסוכן מוביל המבצע עשרות עסקאות בשנה. בן אליהו, מחזיק בניסיון עשיר בתחום ההדרכה והניהול, ומאמין כי שירות איכותי, מקצועיות ואמינות הן אבני הדרך בתחום על מנת לייצר שם ומוניטין איכותי.

לדברי הזכיינים החדשים, שמואל יעקב ואופק בן אליהו: ״תחת המותג האיכותי של קלר וויליאמס, אנו נציע מודל עסקי ייחודי וחסר תחרות לסוכנים, ושירות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ללקוחותינו.״

עמוס נעים, מנכ״ל הרשת, מוסר: ״רשת קלר וויליאמס ממשיכה בתנופת הצמיחה האדירה שלה בישראל. תוך שנה של פעילות, הרשת מונה כבר 11 סניפים חזקים וקרוב ל- 200 סוכנים, וביחד אנו פועלים לשינוי ענף תיווך הנדל״ן בישראל, ולהחדרת סטנדרטים של מקצוענות ואמינות. סניף נס ציונה הנו נדבך נוסף ואיכותי בדרך למטרה. מהפכת הנדל״ן של קלר וויליאמס ישראל הנה בעיצומה״.

קלר וויליאמס פועלת באמצעות זכיינים מקומיים בכל מדינה, ע”י מכירת זיכיונות משנה לסוכנויות תיווך מקומיות. החברה מזהה סוכנויות תיווך מקומיות עם פוטנציאל עסקי ורצון לצמיחה, מכשירה אותם ומלווה אותם מבחינה מקצועית בהתאם למתודולוגיות המכירה והשיווק המקצועיות, של קלר וויליאמס.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן