news08.net/ads.txt

סנסציה ביבנה: קבוצת הנוער של “אליצור יבנה” העפילה לשלב חצי גמר אליפות המדינה

עכשיו זה כבר ודאי: “אליצור יבנה” מסתמנת כדבר החם הבא בספורט הישראלי! קבוצת הנוער-על של ‘אליצור יבנה’ בהדרכת המאמן שלומי כהן, השיגה ניצחון ביתי אדיר בתוצאה 59:66 על ‘מכבי תל-אביב’ ועלתה לחצי הגמר – סנסציה אדירה, בניגוד לכל התחזיות – מלבד התחזית של השחקנים והצוות של יבנה.

זה היה ערב אדיר של השחקנים הכשרוניים של יבנה שניצחו 0:2 בסדרה את התל-אביבים. הצהובים-כחולים מעיר החכמים הפגינו משחק מרשים ורשמו ניצחון גדול בהובלתם של ים שפרירלירן אזולאי ותום אלפי.

המאמן, שלומי כהן, היה מאושר בסיום: “הרגשנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה, הצלחנו לעצור את ‘מכבי תל-אביב’ על פחות מ-60 נקודות בשני המשחקים. אני גאה בשחקנים שלנו – הם משקיעים, נהנים ומקבלים כלים לחיים. המטרה שלנו היא להצמיח שחקנים לקבוצה הבוגרת, ויש פוטנציאל מצוין”.

לירן אזולאי, השחקן המצטיין במשחק: “אנחנו קבוצה של לוחמים, מתחילת העונה רצינו להגיע הכי רחוק ועכשיו אנחנו רוצים את האליפות. הכל בראש והכל אפשרי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן