news08.net/ads.txt

סערה בביצה? דניאל מגיבה על הסרטון של אייל: “חיה בשלום עם בעלי”

גולן צולם כשהוא מבלה באתר נופש יחד עם חבריו הקרובים מיקי טיל ורונן נמני, בזמן שהשלושה מבלים על שפת הבריכה מיקי חיבקה ונישקה את גולן בלחי. למרות שהקשר ביניהם הוא חברי לגמרי, טענות שהועלו ברשת גרמו לגולן להתייחס לנושא ולהבהיר כי זו אשתו של חבר טוב שלו, רונן, שהיה איתו בדובאי.

“נפגשנו בדובאי לאחר שלא התראינו כל תקופת הקורונה”, הסביר הזמר בפוסט שהעלה, “הם זוג יקר ואהוב ובילינו ביחד כהרגלנו. אני לא מוכן לתת יד לעוול שנגרם לי, לאשתי ובטח לילדיי בגלל סרטון שהוצא לחלוטין מהקשרו”.

גם תורה של דניאל גרינברג, אשתו של גולן ואם בתו הפעוטה מיאל, להגיב לדברים הקשים. בסטורי שהעלתה כתבה הדוגמנית ויוצאת “האח הגדול” לעוקביה כך: “בוקר טוב עולם. לא הבנתי על מה כל הרעש, על נשיקה בלחי? אני קוראת את ההודעות שלכם ויש לי דבר אחד לומר”.

“אני חיה בשלום עם בעלי היקר, תודה על הדאגה”, כתבה דניאל והמשיכה: “מאחלת לכל אחד ואחת מכם אושר גדול, שתלמדו להפיץ אהבה ולא רוע. ולך בעלי – איך שהגמר הבידוד אני מפוצצת אותך בנשיקות על השפתיים וגם על הלחי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן