news08.net/ads.txt

סערה בעיריית רחובות | יו”ר האופוזיציה, מתן דיל: “בושה של עירייה, יוצאים בהצהרות ובסוף נזכרים לחשוב”

יו”ר האופוזיציה עו”ד מתן דיל, הוציא הודעה עקב החלטת עיריית רחובות לפתוח את מערכת החינוך העירונית רק ביום שלישי הקרוב. “אין בעיה לקבל החלטה לדחות כפי שעשו ערים אחרות, אך לא בגלל רשלנות ובכזאת התראה”.

כזכור, בהחלטת ראש העיר, רחמים מלול, ממלא מקומו מחזיק תיק החינוך זוהר בלום ומנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, בעצה אחת עם הנהגת ההורים העירונית, לפתוח את מערכת החינוך העירונית רק ביום שלישי הקרוב. “בריאות התלמידים עומדת מול עיני מקבלי ההחלטות, וחשוב לפתוח את מוסדות החינוך בהתאם להנחיות משרד החינוך. בימים האחרונים נערכו כל הגורמים הרלוונטיים על מנת לפתוח את מערכת החינוך העירונית בהתאם להנחיות שהיו קיימות לפניהם. כל זאת בשיתוף עם הנהלות בתי הספר והצוותים החינוכיים. זמן קצר לפני כנסת השבת הגיעו ממשרד החינוך הנחיות חדשות ומחמירות בדבר ההתנהלות לשמירת אמצעי הזהירות, והלילה צפויות להגיע הנחיות נוספות ממשרד החינוך”.

כמו כן בהתאם להערכת מצב שנערכה הערב, חסרים מורים במצבת כוח האדם על מנת לפתוח את בתי הספר. לאור כל האמור לעיל, על מנת לפתוח את מערכת החינוך העירונית בצורה המיטבית הוחלט לדחות את פתיחתה בימים ספורים על מנת להיערך מבחינת כוח אדם ומבחינת אמצעי הזהירות הנדרשים על פי ההנחיות החדשות וההנחיות הנוספות הצפויות הלילה.

 

יו”ר האופוזיציה, ציין לאחר ההחלטה: “בושה של עירייה. הילדים שלנו כבר הלכו לישון נרגשים עם חיוך ענק שמחר סוף סוף חוזרים ללימודים ואילו כעת מתברר שלא נערכו שם נכון (לצערי לא רק בנושא הזה). להכין את צוותי ההוראה, מדחומים, אלכוג’ל, לחטא ולנקות את בתי הספר כמו שצריך ולתכנן כיצד לקלוט את הילדים שלנו בצורה האחראית ביותר.
אין בעיה לקבל החלטה לדחות כפי שעשו ערים אחרות, אך לא בגלל רשלנות ובכזאת התראה. לצערנו קיבלנו מידע עד כמה בתי הספר לא ערוכים ולא קיבלו את הסיוע הדרוש מהעירייה. כרגיל, יוצאים בהצהרות וכותרות ובסוף נזכרים לחשוב”.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן