news08.net/ads.txt

סערה בקרית גת | מנכ”ל הקבוצה: “נפתח את הליגה שנה הבאה, עושים לנו עוול”

עתידה של עירוני קרית גת לוט בערפל בימים אלה לאחר שהקבוצה נקלעה לחובות כבדים ונכון להיום נוסף להם גם פסק בורר של עו”ד ערן שמעוני, לאחר בוררות שהתקיימה בין השחקן דין תורג’מן ובין הקבוצה, בבוררות נקבע שהמועדון חייב לשלם 22.500 ש”ח לשחקן, אחרת הקבוצה לא תוכל להירשם לעונה הבאה. מנכ”ל הקבוצה, מימון לסרי הוציא בטן מלאה על התנהלות השחקן, ומודיע: “עירוני קרית גת תפתח את העונה הבאה”.
פייסבוק – מכבי קרית גת
כידוע לקריית גת ישנם חובות גדולים שמפריעים לניהולה של הקבוצה, בנוסף לכך חויבה קריית גת לשלם 22,500 ש”ח לדין תורג’מן לאחר בוררות שקוימה ע”י עו”ד שמעוני. במידה והקבוצה לא תשלם את פסק הבוררות, היא לא תוכל לפתוח את העונה הבאה. האיש החזק במועדון, מימון לסרי: “אני פעם ראשונה שומע את הידיעה הזו. קודם כל הוא זכה בבוררות ב-20 אלף שקל, והוא אמור לקבל זאת בחודש חמישי, לא כתוב תאריך מדויק. היה חודשיים בגלל עיכוב הקורונה, אז הדיין דחה את הבוררות בעוד חודש. בנוסף לכל, אף אחד לא פנה אליי. זה לא רק הוא שמגיע לו, יש עוד דברים בדרך שצריך לפתור אותם. אם היו רוצים לפרק, היו צריכים לשלוח אליי מסמך, אך כלום לא קרה. מה יצא מזה שיפרקו אותנו? עושים לנו עוול. לפי החוק, אף אחד לא יקבל כלום, הקבוצה תעמוד למכירה כשהיא בחובות והכסף יחולק בין כולם”.
הקבוצה תפתח את הליגה עונה הבאה? 
“כן. למה לא?. מי שמגיע לו כסף, יפרסו לו את התשלום, ושלום על ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן