news08.net/ads.txt

סערה בקרית גת | תביעה ייצוגית מול העירייה ומרכז מריאן בעניין הצהרונים; “חושב שהתושבים הם סוג של קופה קטנה”

עיריית קרית גת ומרכז מריאן לגיל הרך מסבסדות בשנים האחרונות פעילויות רבות למען ילדיכם.

גם במהלך משבר הקורונה היו עיריית קרית גת ומרכז מריאן הראשונים להודיע להורים כי ביטלו באופן מלא את גביית הכספים בגין הפעילויות שהופסקו למרות החוזים החתומים ולמרות הפגיעה הקשה במסגרת התקציב השנתי.

היינו גם בין הבודדים בארץ שהפעילו את הגנים לטובת ההורים ביום ל”ג בעומר בעלות של למעלה מ- 100,000 ש”ח. גם היינו הראשונים בארץ להחזיר את הצהרונים לפעילות. באשר להארכת פעילות הצהרונים ההסכם החדש קובע כי שעת הסיום הינה 16:00. מספר הורים פנו בבקשה להאריך את ההסכם החדש עד השעה 16:30. לידיעתכם, עלות החצי השעה הנוספת לכל מסגרת לכל התקופה הינה 3,150 ש”ח. כמו תמיד עיריית קריית גת לסבסד את הפעילות ב 50%. דהיינו, הורי כל מסגרת המעוניינת לפעול עד 16:30 ישלמו יחד 1,600 ש”ח למרכז הגיל הרך בעבור הפעלת המסגרת והעירייה תשלים עבורם את עלות תוספת החצי שעה להסכם החדש. ונכון להיום, מתבצעת תביעה ייצוגית מול העירייה ומרכז מריאן בעניין הצהרונים.

תגובת ההורים לנושא לא איחרה לבוא: “זהו פוסט תגובה לזלזול באינטליגנציה שלנו ההורים ובכלל של תושבי קרית גת כפי שאתה נוהג לעשות פעם אחר פעם.

1. החזרת כספי הפעילויות שבוטלו בעקבות משבר הקורונה היא חובתך לא מכיר מישהו שמשלם על משהו ולא מקבל תמורה וכפי שהוספת יש חוזים חתומים שהגנים הם עד השעה 16:30.
2. לא היית מהבודדים שהחזירו גנים בל״ג בעומר מרבית העיריות החזירו כי הבינו שהחופש הזה הוא פשוט לא הגיוני לאחר שהילדים היו בבית חודשיים ובנוסף הם נאלצים להיות חצי שבוע בבית בשגרה החדשה.
3.ההסכם החדש? מי החליט על ההסכם החדש?.
נראה לי שאתה מבולבל ואתה חושב שאנחנו ההורים והתושבים בעיר שלך הם סוג של קופה קטנה אגב מתבטא לא רק ב״הסכם החדש״ שעשית עם עצמך אלא גם במחירי הארנונה ודברים נוספים בעיר.
4. תיקון לפוסט ( לאחר קריאת החוזה).
להבנתי ואני לא עו״ד אני אבדוק עם אחד כזה יחד עם הורים נוספים פה.
החוזה אומר שאת הכסף בימי הקורונה לא הייתם חייבים להחזיר והחזרתם שזה מחווה יפה אבל לא נותנת לכם שום זכות לשנות את שעות הפעילות של הצהרון אז שוב אנחנו קוראים לך לבחון מחדש ואם לא אנחנו נפעל במידה ותיהיה לנו אפשרות חוקית כזאת. אז אני מזמין אותכם לשתף ולהגיב לאמירה שלי. סליחה אנחנו התושבים המעסיקים שלך ואנחנו קוראים אותך להתאפס על עצמך ובמידה ותבחר שלא אנחנו לא נשכח ונדע בדיוק מה לעשות ביום הבוחר או לפני ונקרא אותך לסדר. בעזרת השם ובישועתו שיהיה עשייה ולא רק בסיסמאות”.

ההסכם שנכתב – צהרון ניצנים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן