news08.net/ads.txt

סערת הארנונה נמשכת | עיריית רמלה: “עדכון מדד זה זהה לכל הרשויות בישראל”

מערכת חדשות 08 דרשה תשובות עבור תושבי רמלה ולפני זמן קצר קיבלנו התייחסות בנושא: לאחר הפרסום על החלטת ראש העיר, מיכאל וידל להעלות את תעריף הארנונה בעוד 1.92%, בקרב תושבי העיר היה זעם גדול בנוגע להחלטה ובמערכת החדשות דרשו תשובות.
כפי שצויין, הארנונה ברמלה עלתה בפעם רביעית ב-4 שנים האחרונות, לאחר שאמש וידל, העלה את תעריף הארנונה בעוד 1.92%. סה”כ עלייה מצטברת בקדנציה של ראש העיר הנוכחי – קרוב ל-10%. חבר המועצה, הראל שוהם הטיח האשמות בפניו של וידל מאחר וההחלטה על העלייה בארנונה נובעת מהמינוי של 2 עוזרים חדשים בעירייה. “קופת העירייה תספוג את זה כנראה באמצעות הכיס שלכם”, זעם שוהם, “חשוב לומר שאין לי משהו אישי נגד אף אחד מהם. אנשים ראויים לגמרי שפשוט סותמים לראש העיר את החורים בקואליציה המתפוררת שלו”.
עיריית רמלה מסרה: “בישיבת המועצה שהתקיימה אתמול, אושר כי הארנונה למגורים ברמלה תעודכן בשיעור של 1.92 אחוז בשנת 2022, זאת בשיעור העדכון עליו החליטו משרדי האוצר והפנים במסגרת צו המיסים (עדכון מדד בלבד -טייס אוטומטי). עדכון מדד זה זהה לכל הרשויות בישראל שפעלו באופן דומה. מיותר לציין כי גם בעשרות השנים האחרונות עיריית רמלה וכל העיריות בארץ פעלו בהתאם להנחיות משרד הפנים ועדכנו את שיעור העלייה בארנונה בהתאם למדד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן