news08.net/ads.txt

סערת “העבודה”: חברי המפלגה מרחובות צעקו בוז לאבי גבאי בוועידה; המזכיר, ניסנבאום: “מקווה שהוא ישכיל לעשות את המהלך המנצח”

אבי גבאי
אבי גבאי

חברי מפלגת העבודה מרחובות עדיין לא התאוששו מהסערה שהתרחשה אמש בוועידת מפלגת העבודה העשירית שהתכנסה אתמול לראשונה. הועידה לוותה בקריאות בוז מצד מחצית הנוכחים בוועידה, בהם מובילי המפלגה בעיר, אשר טענו לשלטון דיקטטורי מצד אבי גבאי, העומד בראש המפלגה.

את רחובות ייצגו מעל 30 צירי ועידה, צעירים ו-וותיקים בראשם סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’, חברת המועצה ד״ר רוני באום, מזכיר הסניף יקי ניסנבאום ורבים מראשי הסניף המקומי כדוגמת פז פלדי, גיל רולניצקי, חברת המועצה לשעבר עליזה שור ואחרים. כולם, ללא יוצא מן הכלל, הצביעו נגד ההצעות של גבאי למרות שצירי הועידה אישרו לבסוף את הצעת היו״ר לגבי תקנון המפלגה לפריימריז הקרובים כולל שלושה שריונים (במקום2, 10 ו-16), אשר היווה אירוע היסטורי ותקדימי אשר לא היה מעולם, אפילו לא בכהונותיהם של יצחק רבין, שמעון פרס ואהוד ברק.

חברי הכנסת איתן כבל, איילת נחמיאס-ורבין ויוסי יונה עלו לנאום ותקפו בדבריהם את הצעות היו”ר. הם אף קראו לו לקחת אחריות על מצב המפלגה קרי הסקרים המעידים על נפילה של ממש  – וביקשו ממנו לפנות את הדרך לבחירת יו״ר חדש עוד לפני הבחירות, או לחלופין לעשות מהלך נועז ולבנות גוש שיחבר את כל מפלגות השמאל-מרכז שצצו כפטריות אחרי הגשם.

***

מזכיר סניף רחובות התייחס היום (שישי) לדברים ואמר: “למרות הכל, הוועידה אמש הוכיחה שמפלגת העבודה עדיין חיה, נושמת ובעיקר בועטת, אבל הכי חשוב שהיא מפלגה דמוקרטית בה ניתן לומר לכל אחד ואחת את אשר ליבם. שמחתי לראות את החברות והחברים בסניף רחובות מעורבים ודעתנים ובאים בהמוניהם לוועידת המפלגה, כדי להשמיע את קולם ודעתם. העוזר של היו״ר זרק לי חצי בצחוק חצי ברצינות שאנחנו הסניף הכי ״בעייתי״ בארץ – ועניתי לו שאני גאה לעמוד בראש סניף של חברי מפלגה וותיקים ודעתנים, שמפלגת העבודה כל כך חשובה להם – ונמשיך להיות כך גם בעתיד.
בהזדמנות זאת אני מודה לכל החברות והחברים שלא התעצלו ובאו לתל אביב”.

מילה על אבי גבאי, היו”ר?

ניסנבאום: “הוא יו״ר המפלגה שלי ואני מכבד זאת. אמנם לא בחרתי בו ותמכתי בהרצוג מפני שהאמנתי שהרצוג יוכל לעשות את החיבורים בגוש המרכז-שמאל כדי לחזור לשלטון, אבל אני מקווה שהוא ישכיל לעשות את המהלך המנצח כדי להוביל שינוי לישראל”.

גבאי, התעלם מדעות החברים המנוגדות לשלו, הסקרים מנבאים לו התרסקות שלא הייתה כדוגמתה מאז הקמת המדינה, ועדיין נדמה שהוא מרוצה מאוד ממעמדו. גבאי ציין הבוקר בחשבון הפייסבוק שלו: “הבוקר הזה אני אופטימי מאי פעם. הניצחון הגדול אתמול בערב, הוכיח שמפלגת העבודה היא מפלגה חיה, דמוקרטית ובועטת – שיודעת לקבל את ההחלטות שיסללו את הדרך לשינוי. הניצחון בוועידה הוא רק ההתחלה. עכשיו, אנחנו עם הפנים קדימה: אל עם ישראל, אל המיליונים שרוצים לראות שינוי במדינה ומוכנים לצאת לדרך חדשה. תודה לאלפי חברי הוועידה שתמכו בהצעות שלנו ולאלפי חברי המפלגה שבאו עם עוצמה ואנרגיה, וצבעו את הערב בצבעים של שינוי. אני גאה בכם, ואוהב אתכם. יחד אנחנו צוות מנצח. השינוי כבר התחיל!”.

(צילום-אבי גבאי: מתוך עמוד הפייסבוק, צילום-ניסנבאום: מני דקל)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן