news08.net/ads.txt

סערת הקורונה מגיעה גם לענף המזון בעיר רחובות | הווטרינר העירוני הוציא הנחיות לבעלי העסקים בעיר

ילד אוכל

ד”ר אבי צרפתי, הווטרינר העירוני, פרסם היום (חמישי) הנחיות לעסקים ברחובות העוסקים בנושא ההסעדה, במאמץ למנוע הידבקות בנגיף הקורונה בעיר.

להלן הנוסח המלא של מסמך הוטרינר העירוני שהופץ היום ומיועד לאיטליזים, מסעדות וכל בית עסק העוסק במזון: נגיפי קורונה הינם משפחה גדולה של נגיפים הידועים כגורמים למחלות בבעלי חיים ועלולים לגרום לתחלואה גם בבני אדם. ארגון הבריאות העולמי החליט להעניק שם רשמי לנגיף SARS-CoV-2, ולמחלה שהוא גורם. COVID-19. בתאריך 30.01.2020 הכריז ארגון הבריאות העולמי על ההתפרצות כאירוע חירום בבריאות הציבור והעלה את הערכת הסיכון העולמית להתפשטות 19COVID- והשלכות מכך לרמה הגבוהה ביותר. קיימת העברה מאדם לאדם. תקופת הדגירה המשוערת הינה 7-5 ימים (הטווח נע בין 2 ל- 14 ימים).

התמונות שחוללו סערה ברשת | האם יש נדבקים בנגיף הקורונה בשכונת שעריים?

 

התנהלות בבתי האוכל

1. יש להקפיד על רמת היגיינה גבוהה ביותר, ניקוי שולחנות, ויטרינות ומשטחים אחרים בתדירות גבוהה וחיטוי עם תרסיס על בסיס אלכוהול 70%.

2. כל המוצרים הנמכרים שאינם ארוזים ימצאו מאחורי מגן עיטוש – ויטרינה או וילון ניילון.

3. צוות עובדי המטבח וההגשה – הקפדה על היגיינה אישית גבוהה הכוללת שטיפת ידיים יסודית במים חמים וסבון מיד עם הכניסה למשמרת , בחזרה מהשירותים, הפסקה, ומגע עם ציוד מלוכלך.
יש להקפיד לשטוף ידיים בתדירות גבוהה ככל האפשר.

4. עובדי מטבח והגשה חולים או כאלה הנדרשים לשהות בבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות – אסור להגיע לעבודה עד החלמה מלאה או סיום תקופת הבידוד.

5. הדחה של כלי הגשה (צלחות וסכו”ם) – למשך 2 דקות לפחות בטמפ’ של 70 מעלות צלזיוס לפחות. הברקה רק עם נייר חד פעמי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן