news08.net/ads.txt

סערת ניתוקים מחברת החשמל – בגן יבנה

מועצת גן יבנה והעומד בראשה דרור אהרון מתייחסים הבוקר (חמישי) באופן עניינית וגלוי לסוגיית הפסקות החשמל ביישוב.

כידוע, אתמול שוב היו הפסקות חשמל אזוריות כמו גם בגדרה, ביצרון, חצור, רחובות, יבנה ועוד – וזאת למרות שהיה מזג אוויר נוח ושום סערה לא נראתה באופק.

“המצב הזה אינו מקובל עלינו כלל וכלל ואנו פועלים אל מול חברת החשמל שהיא מונופול ממשלתי האחראי הבלעדי על נושא אספקת החשמל ונמשיך לפעול מולה…” אומר דרור אהרון.

“בשנה שעברה פניתי אל מנכ”ל חברת החשמל בדרישה להכנת תכנית לשיפור אספקת החשמל בגן יבנה, אנשי חברת החשמל הגיעו למועצה והציגו לנו את התכנית האסטרטגית לשיפור רשת החשמל ביישוב שאמורה להסתיים בעוד כחודש וחצי.

עם זאת, כבר בשבוע שעבר וגם היום, בעקבות נפילות החשמל שהיו, ביקשתי הבהרות דחופות על מנת להבין מה מתוכנן להמשך, איך מתבטא השיפור שנוצר בעקבות התכנית כאשר כבר עתה היו נפילות חשמל ביישובנו? מה מתכוונת חברת החשמל לעשות בנושא הנזקים שנגרמים לתושבים בעקבות הכשלים באספקת החשמל ליישוב?

הבהרתי כי התשובות אינן מספקות וזימנתי את בכירי חברת החשמל לישיבה נוספת אצלנו במועצה שתתקיים בדצמבר הקרוב להציג בפניהם את הנתונים ולדרוש מהם לעשות את תפקידם ולאפשר לגן יבנה ולסביבתה אספקת חשמל תקינה ורציפה.

אנו עושים כל שביכולתנו בהגברת הלחץ על חברת החשמל (עד כמה שאפשר ללחוץ על מונופול ממשלתי שנהנה מחוסר בתחרות) ואעדכן אתכם בצעדים הבאים ובפגישה שתהיה בקרוב, בינתיים אשמח אם תסייעו לנו בהפעלת לחץ נוסף ותגישו תלונות באתר חברת החשמל לפניות הציבור מכיוון שזה כלי הלחץ היחידי שיש לנו אל מול חברת החשמל”.

צילום: ארכיון | מועצה אזורית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן