news08.net/ads.txt

ספורט ילדים ונוער: ניצחונות לקרית מלאכי

שרון רפאל, מנהל מקצועי: “שתי קבוצות שעוברות עוד שלב ומביאות המון כבוד למועדון. זה רק מראה שהעבודה שנעשית במחלקה מביאה תוצאות חיוביות וכאן אני מפרגן לשחקנים ולצוות המקצועי שעושים הכל כדי להשיג את המטרה בכל משחק”

הישגים לקבוצות הכדורגל במחלקת הילדים והנוער של קרית מלאכי.

מכבי קרית מלאכי עירוני צו פיוס אירחה את מ.ס. פרדס חנה כרכור צו פיוס למשחק גביע לנוער ע”ש אבי רן ז”ל (מחזור 3). תוצאת הסיום לאחר הארכה: 1:2 לקרית מלאכי. את השערים לקרית מלאכי כבשו שלי מתנאל בדקה ה-66′ ואדר אליאב אליהו בדקה ה-119′ מפנדל.

מאמן קרית מלאכי בוריס טופורסקי פתח עם דניאל גוטדינר בין הקורות, אופיר מהצרי, אלרואי גבריאל אדרי, אלון דורות, אור שטרית, ליאב רדאי, אליאב אליהו אדר, מתנאל שלי, נהוראי גולד, ניראל ברודקין, תומר אדיר. מחליפים: איתמר אהרון ביטון, ינון אלפסי, נועם בן דוד, איתמר סהלו, מאיר אלחיאני. על הספסל: עודד ברוקה, איתי פרץ, ליאור יפרח ועידן פרג’ון שיחכו להזדמנות במשחק הבא.

שופט ראשי: גאגי ברוך, עוזרי שופט: יהונתן כהן, נתאי מרציאנו

מהלך המשחק: כבר בדקה ה-15′ נרשם השער הראשון במשחק – של האורחת מכרכור כאשר אבישי עזר ניצל טעות בהגנה של קריית מלאכי וכבש מכדור נייח. בדקה ה-25′ ספג אלון דורות מקרית מלאכי כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-55′. בדקה ה-66′ מגיע שער השיוויון של קרית מלאכי. מתנאל שלי מרשית וקובע 1:1. לאורך הדקות ניסיונות משני הצדדים לכבוש שערים – אך ללא הצלחה ומהלכים לא מסודרים של המשחק

בדקה ה-90 השופט שרק להארכה. המשחק הופך לאגרסיבי וטעון עם יתרון בולט של קרית מלאכי מההיבט של הכושר הגופני. בדקה ה-99′ אלרואי גבריאל אדרי ספג כרטיס צהוב. דקה אחר כך איתמר סהלו סופג כרטיס צהוב. בדקה ה-119′ מגיע הרגע המיוחל – אליאב אליהו אדר כובש את שער הניצחון ומעלה את הקבוצה לשלב הבא.

נערים ב

קבוצתו של כפיר קריאף פתחה את משחקי גביע נערים ב’ ע”ש ברוך מנדלבליט ז”ל בניצחון 0-1, באצטדיון נינו קריית מלאכי, נערים ב של כרכור

המשחק היה בשליטה של קריית מלאכי לכל אורכו. בדקה 60′ אסף אטדגי במסירה גאונית השאיר את אושר אלקסלסי מול השוער – אלקסלסי בועט היישר לחיבורים ומעלה את קבוצתו ליתרון שנשמר עבתום 90 הדקות. במהלך המחצית השנייה שחקני היריבה ניסו ללחוץ אבל קריית מלאכי הייתה עדיפה יותר בהנעת הכדור ובהגעה למצבי הבקעה – שלא נוצלו.

הקבוצה שמשחקת בליגה ארצית דרום הצליחה להביא את הניצחון הראשון העונה בבית מול קריית גת בתחילת השנה (1/1) והמטרה להישאר בליגה. המשחק מול קרית גת הסתיים בתוצאה 4:5, לאחר הארכה. במחצית: 3:3.

בהרכב של קריאף פתחו נועם אלימלך בין הקורות, עילאי חיים קלדרון, קלקידן קסטה, אושר סלסקי, אוריאל מולה, ליעד דג’ן, עילאי בן שטרית, אודב רחמים, שובל מזוז, אסף אטדגי ונועם בן אבו. מחליפים: איתן בודואן ברף, הלל נבו, עמית מור יוסף, אוריאל יאסו, שגיא שפירא. על הספסל: איתמר יהודה אלחרר, איליי בודואף ברף.

בהרכב של מטר ממו מקרית גת: נעם גפני בין הקורות, ליאב מקונן, עידן בן מאיר, יהלי כחלון, אופק ימין פרץ, אביחי אברהם מקסומוב, רועי צידון, רפאל זפרני, מלקמו שיפראו, יהונתן אברהם, גיא איילין. מחליפים: איילי אלמליח, עדן חיים, נועם אסרף, איתמר פרץ, הונניאו ייתאיו. על הספסל: עמית מגידס, נועם חדדף יגל פרץ, ליאב אייטגב.

את השערים לקרית מלאכי כבשו: נועם בן אבו (4′, 31′, 66′), אסף אטדגי (17′), הלל נבו (55′). את השערים לקרית גת כבשו: יהונתן אברהם (11′), אופק ימין פרץ (23′), יהלי כחלון (26′), הונניאו ייתאיו (84′).

שרון רפאל, מנהלה המקצועי של מחלקת הילדים והנוער בקרית מלאכי התייחס לניצחונות ואמר: “מאמן קבוצת הנוער בוריס טופורסקי ועוזרו שחר אתרוג עושים עבודה מדהימה עם הנוער. 6 משחקים בליגה – שישה ניצחונות ועוד משחקי הגביע, כשעד עכשיו הם רק מנצחים. אני מאמין במחלקה שבניתי כאן והזמן יעשה עוד הרבה דברים טובים בהמשך. יש בי אמונה שנוכל השנה לעלות עם הנוער לליגה הארצית. יש לנו קבוצה חזקה מאוד ואנו משקיעים רבות בהם בכל הפרמטרים. יש בקרית מלאכי צוות מקצועי שאין בהרבה מחלקות: יוסי קקון – מאמן כושר נבחרת ישראל, חיים כהן – עוזר מאמן הנבחרת הצעירה, רועי אסרף – צלם ואנליסט של המחלקה, סיגל רבין – מאמנת מנטלית, עדי טויטו – מאמן שוערים, אופיר גל – מעסה, תודה לספונסר שלנו ישראל אוחיון שהעניק לנו את האפשרות להשקיע בדור העתיד”.

על קבוצת הנערים אמר: “המטרה שלנו להישאר בליגה. אין ספק שזו ליגה לא קלה אבל אנחנו לומדים להתמודד מול כל קבוצה ואני מאמין שעכשיו לאחר ניצחון שני ברציפות, הביטחון חזר לשחקנים ומכאן נצא לדרך חדשה, להתמודד עם המטרה שהצבנו. מאמן הקבוצה כפיר קריאף עושה עבודה טובה ואני מאמין שהוא יצליח להתמודד בהמשך. הנערים הוכיחו לנו שיש כאן חומר אנושי, בריא וטוב וכולנו מאמינים בהם”.

“אין מאושר ממני”, הוסיף, “שתי קבוצות שעוברות עוד שלב ומביאות המון כבוד למועדון. זה רק מראה שהעבודה שנעשית במחלקה מביאה תוצאות חיוביות וכאן אני מפרגן לשחקנים ולצוות המקצועי שעושים הכל כדי להשיג את המטרה בכל משחק”.

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט ילדים ונוער לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: רועי אסרף

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן