news08.net/ads.txt

ספורט: מכבי שעריים חייבת נקודות להיחלצות מהירידה, הפועל מרמורק יוצאת למשחק גורלי בכפר סבא – בדרך לעליה

מרמורק

אוהדי הספורט בעיר בלהט לקראת משחקי המחזור בליגה הלאומית ובליגה א’. מצד אחד, מכבי שעריים ממשיכה להיאבק בתחתית הלוהטת בכדי להישאר בליגה. מצד שני, הפועל מרמורק רוצה כבר להבטיח את העליה ואת האפשרות לדרבי עירוני. היום הזה הוא אחד הגורליים עבור הספורט ברחובות – האוהדים משני המחנות כבר מתכוננים למשחקים שייערכו בצהריים: כפר סבא – הפועל מרמורק ב15:15 באצטדיון בכפר סבא והפועל ראשון לציון – מכבי שעריים באיצטדיון הברפלד בשעה 16:00.

שחקני מרמורק, האם היום יחגגו באופן רשמי את העליה ללאומית? (צילום: יוסי סוריק)

במכבי שעריים האווירה הכללית טובה. העובדה שהקבוצה ספגה הפסד בודד בשמונת המחזורים הקודמים אמנם חיובית אולם לאור המצב ברור למאמן אופיר חיים ולשחקניו כי עם יכולת לא הולכים למכולת ובוודאי לא נשארים בליגה – לפיכך המטרה הברורה היא: ניצחון, 3 נקודות וזאת בכדי לצמצם את הפערים. כעת, מרוחקת הקבוצה של אלדד פרי מרחק של חמש נקודות מחוף מבטחים. פרי אגב, השתתף אתמול בתום האימון המסכם בארוחת צהריים של הקבוצה, איחל לשחקנים הצלחה בישורת האחרונה ואמר כי הוא מאמין שניתן עדיין להישאר בליגה.

שחקני שעריים עם הביג בוס, אלדד פרי, בתום האימון המסכם אתמול

בהפועל מרמורק נזהרים מאוד לא לעשות טעויות. שם ברור כי תיקו או הפסד של נס ציונה והם בלאומית. מצד שני, מעדיפים בקבוצה לא לסמוך על מלאכתם של אחרים ולנצח את המשחק הזה  ניצחון והלאומית בידיים. בנוסף, בתחילת השבוע יצא היו”ר אילן סגל בקריאה לאוהדים שלא לרדת לדשא בכדי לא לספוג הפחתת נקודות. כעת נמצאים המרמורקים עם חמש נקודות הפרש שמפרידות בינם לבין נס ציונה, אותה ניצחו במשחק הבית האחרון. כזכור, מרמורק חגגה בשישי שעבר לאחר מהפך הירואי ב’אציטוני. הפעם, מקווים האוהדים ובראשם הבעלים אייל גולן ושינו זוארץ, לחגוג את העליה במחזור הזה – ובאופן מוחלט.

מרמורק שיגעת את האוהדים שמצפים לחגיגות הרשמיות. (צילום: יוסי סוריק)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן