news08.net/ads.txt

ספריית “בלפר” מסכמת את שבוע הספר העברי

הספרייה הציבורית ע”ש “בלפר” ברמלה פתחה את שבוע הספר העברי בסימן של חזרה לשערי הספרייה לאחר שנתיים של “קורונה” שהגבילה הכנסת ילדים לספרייה במגוון פעילויות לילדים ומבוגרים. רמלה היא עיר הספר, השנה פקדו את ספריית העיון למעלה מ – 5000    מבקרים (2022 וטרם הסתיימה ובצל קורונה) השאלות כ- 41,000 ואוסף ספרים כ-130,000 אלף כותרים (ללא העתקים) המספרים מלמדים יותר מכל שהספרייה העירונית שוקקת חיים. ולא רק. ספריית “בלפר” פועלת לאורך כל השנה להעשרת וחשיפת הקהילה לעולם הספר ולתרבות, והפיכת הספרייה לחלק בלתי נפרד של שעת הפנאי והתרבות בקהילה. הילדים וההורים הרבים שפוקדים את הספרייה היא עדות ניצחת לכך שהקריאה ברמלה היא חלק בלתי נפרד מהקהילה.

הספרייה פתחה בהצגות ילדים (ללא עלות) “פיטר הארנב” ו – ” שרים משוררים לילדים” וממשיכים לעונת הקיץ והחופש הגדול פותחים יחד עם כל הספריות בארץ ב-4 ביולי  בהצגת ילדים “לעזור למפלצון הפחד”  ומעודדים קריאה במיזם בינלאומי ” העולמות שלנו לקרוא, לגלות, לשתף!” שואפים גבוה – קוראים ונהנים! במהלך חודש יולי: מפגשים עם סופרים סדנאות הצגות ועוד הפתעות. השנה גאים לפתוח בשבוע הספר הצגה לילדים בשפה הערבית  ובכך לעודד קריאה גם בקרב האוכלוסייה הערבית בעיר. בספרייה שמחו לראות את ההענות הרבה והגדולה של הילדים בהצגה בשפה הערבית, שבהזדמנות זו פתחו מנוי בספרייה ולכאלה שכבר יש הזדמנות נפלאה להשאיל ספר. את המבוגרים הפגישו בחודש קריאה עם קרן מור ומנשה נוי והמוסיקאי פיטר רוט, והמשיכו עם שמעון בוזגלו המשורר והמתרגם שריתק ואת טל ניצן שהדהימה בשירה מתורגמת מספרדית ועל המוסיקה המוסיקאי ישראל ברייט. ואנחנו ממשיכים למופע קיץ לוהט! עם המוסיקאים ערן צור עדי שחם נעמי דהן בשירי קיץ לוהטים. כמובן ששאר שירותי הספרייה זמינים ועדכנים, ספרים דיגטליים, קוליים שרותי כריכה וניילון ספריות בתי הספר סדנאות לכתיבה, ויוזמות מתחדשות בפעילות השוטפת.

מוזמנים כל השנה לקחת חלק במגוון הפעילויות של הספרייה קוראים ונהנים משרות מקצועי ואדיב ובמגוון שפות. בואו לחוות את הסיפורים מהספרים שאנו אוהבים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן