news08.net/ads.txt

סקר חדשות 12: שיוויון כוחות בין עוצמה יהודית לאיחוד הלאומי

סקר מנדטים שערך מכון מדגם בראשותו של מנו גבע הערב (שלישי) עבור ערוץ 12 מעלה כי כוחה האלקטורלי של מפלגת האיחוד הלאומי בראשותו של בצלאל סמוטריץ שווה לכוחה של עוצמה יהודית בראשותו של עו”ד איתמר בן גביר.

על פי תוצאות הסקר, לו היו הבחירות נערכות היום מפלגת האיחוד הלאומי הייתה זוכה ל-2.2% מסך הקולות, כשעוצמה יהודית זוכה ל-2.1%. מפלגת הבית היהודי בראשותה של חגית משה רחוקה מאוד מאחוז החסימה וזוכה ל-0.3% קולות בלבד. עוד עולה מתוצאות הסקר כי רשימה משותפת של האיחוד הלאומי, עוצמה יהודית והבית היהודי, תניב סכום של 5 מנדטים.

מעוצמה יהודית נמסר: “תוצאות הסקר הערב מוכיחות דבר אחד: רק חיבור מימין לבנט ימנע הקמתה של ממשלת שמאל ויביא להקמת ממשלת ימין חזקה. אנו קוראים לכל הגורמים בימין ובציונות הדתית לשים את שיקולי האגו בצד, להתכנס לחדר אחד – ולצאת לציבור עם בשורה של אחדות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן