סקר “מאגר מוחות” בקרית גת: המבוי הסתום של דהרי

סקר שערך פרופסור יצחק כץ (מאגר מוחות) מצביע על מספר נתונים מעניינים ובניהם: אבירם דהרי במקום הראשון עם 28% ובמקרה של סיבוב שני – יגאל וינברגר מנצח את דהרי עם 51%!!!

האם מסתמן מהפך פוליטי בקרית גת?

רגע לפני הכניסה לישורת האחרונה של הבחירות המקומיות, ביצע מכון הסקרים “מאגר מוחות” בראשות פרופסור יצחק כץ סקר רחב בקרב בעלי הדעה בעיר קרית גת. הסקר שנערך בקרב 501 אנשים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בעיר הדרומית, מביא עמו חדשות מפתיעות. חשוב לציין, כי בסקר שערך המכון בחודש אוקטובר בשנת 2018 (הבחירות הקודמות) ניבא המכון ניצחון של דהרי ב-49% ובתוצאות האמת קיבל דהרי 50%.

בתסריט בחירות של 3 מועמדים, כאשר יגאל וינברגר זוכה לתמיכה של יקיר שינדלר, אבירם דהרי מוביל עם 28%, אחריו יגאל וינברגר עם 26% וכפיר סוויסה עם 11%. במצב יש רק שני מועמדים לראשות, קרי וינברגר ודהרי מוביל וינברגר באחוז כאשר 31% אינם יודעים למי יצביעו ותשובות אחרות.

בתסריט בחירות שבו כל המועמדים לראשות העיר מתאחדים ברשימה אחת מול ראש העיר, מה שעשוי לקרות בסיבוב השני, הרשימה המשותפת זוכה לתמיכה של 41% ואבירם דהרי ל-20% וזה למעשה הסיכוי היחיד של המתמודדים לנצח את ראש העיר המכהן בסיבוב הראשון וכנראה בכלל. יחד עם זאת, סיבוב שני בו דהרי מתמודד ראש בראש מול יגאל וינברגר מעניק ניצחון למחנה השינוי – וינברגר מנצח עם 51% מהקולות.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: פייסבוק | פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Som
Som
8 months ago

רק יגאל יוביל לשינוי אמיתי

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Som
Som
8 months ago

רק יגאל יוביל לשינוי אמיתי

דילוג לתוכן