news08.net/ads.txt

יוזמה מיוחדת של עיריית רחובות להסבת אקדמאים להוראה

באגף החינוך והנוער בעיריית רחובות, בנו תכנית מיוחדת להסבת אקדמאים להוראה. התכנית, הנמשכת שנה בלבד, כוללת לימודים בעיר עם אפשרות למלגה. בעירית רחובות, קוראים לאקדמאים תושבי העיר, להצטרף לעשייה משמעותית ומספקת. 

בשנתיים האחרונות עולם העבודה השתנה ללא היכר. רבים בשוק העבודה עשו חישוב מסלול מחדש ועזבו את עבודתם בחיפוש אחר עבודה אחרת עם משמעות או עבודה נוחה יותר. אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות ומכללת סמינר הקיבוצים, חברו יחד ויצרו תכנית מיוחדת המותאמת לתושבי רחובות והסביבה, המעוניינים לעבור הסבה מקצועית ומציעים לאקדמאים, מסלול נוח וקרוב לבית של הסבה להוראה. מדובר בתוכנית הכשרה קצרה – חד שנתית למסלול הוראה בקדם יסודי, בית הספר היסודי והעל יסודי, במגוון דיסציפלינות: מתמטיקה, אנגלית, מדעים, ספרות ועוד. התכנית, תכשיר אקדמאים להיות מורים, בהתאם לנדרש במערכת החינוך העירונית ובהתאם לנטיית ליבם של משתתפי התכנית והעדפותיהם ותאפשר אפיקי התפתחות עבור אקדמאים בעיר, במסגרת מערכת החינוך העירונית, הנחשבת לאחת הטובות בישראל.

תכנית הלימודים נבנתה יחד עם אגף החינוך והנוער בעירייה, בין המרצים גם מנהלת אגף החינוך-  ומנהלים ומנהלות בתי ספר בעיר. במסגרת התכנית, יוכשרו אקדמאים (בעלי תואר ראשון ומעלה) להוראה איכותית ומעשית במוסדות החינוך לגיל הרך, בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים בעיר, לצד ההכשרה האקדמית. הלימודים יהיו יומיים בשבוע, לאורך שנת לימודים מלאה ויתקיימו ביום ראשון בעיר רחובות בין השעות 08:00 – 16:30. וביום שישי –במכללה בין השעות 08:30 – 14:00 . עם השלמת תוכנית ההכשרה תוענק תעודת הוראה מטעם סמינר הקיבוצים המוכרת על ידי משרד החינוך ועל ידי המועצה להשכלה גבוהה. התוכנית מציעה מלגת שכר של משרד החינוך ומפעל הפיס או הלוואה מותנית של משרד החינוך לעומדים בתנאים.

ראש העיר, רחמים מלול: “תושבי רחובות – בואו להצטרף למערכת החינוך הטובה בישראל- חדשנית ופורצת דרך, שמגדלת את הדור הבא של עיר המדע והתרבות. רקחנו במיוחד בשבילכם תוכנית נוחה ככל שניתן. הוראה היא עשייה משמעותית במקצוע מיוחד, שכולו מהנשמה”.

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום: “אנו רואים שיש מחסור בכוח הוראה בעיר רחובות, ואנו מבקשים לכסות על כך עם ההון האנושי הטוב בישראל שאנו יודעים שקיים בעיר רחובות. אני קורא לאקדמאים אשר מחפשים מקצוע עם משמעות- הצטרפו לתוכנית ההסבה”.

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: “כשם שאנו מקבלים בברכה ובשמחה את תלמידי העיר למערכת החינוך העירונית, נשמח לקדם בברכה את תושבי העיר שיבחרו להצטרף למקצוע הטוב ביותר בעולם בעיני. השקענו מחשבה ומשאבים כדי ליצור תוכנית נוחה להסבה”.

להרשמה לחצו כאן

לרישום לתוכנית או לקבלת פרטים נוספים על התוכנית, תנאי הקבלה והמלגות ניתן להתקשר לטלפון: 03-6901200 או לדואר אלקטרוני: [email protected]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן