news08.net/ads.txt

עבודות הפיתוח והשיפוץ בכביש 40 שברחוב הרצל

IMG-20181023-WA0013

האומדן להסדרת רחוב הרצל: כ-35 מיליון שקלים

בעקבות דין ודברים של ראש מועצת גדרה, משרד התחבורה ומע”צ, החלו עבודות הפיתוח והשיפוץ בכביש 40. גם בשכונות הוותיקות שיפוץ ושדרוג הרחובות בעיצומו

העקשנות והדבקות במטרה נשאה פרי: לאחר דיונים רבים בנושא, הצליח ראש המועצה יואל גמליאל לדרוש ממשרד התחבורה ומע”צ ביצוע עבודות בכביש 40 שברחוב הרצל, הכוללות הסדרי בטיחות הן להולכי הרגל והן לנהגים. ההשקעה בפרוייקט רחב זה נאמדת בסך של כ-35 מיליון ש”ח כאשר במסגרת העבודות מתבצעת  סלילה לפני תחנת הדלק סד”ש אשר תאפשר פריצת דרך חדשה ובטוחה  לכיוון יישובי גדרות ובנוסף, יבוצע רימזור צומת הפניה לגדרות ורימזור בצומת רחוב הבילויים-הרצל, כך שתתאפשר יציאה וכניסה לכיוון דרום וצפון.

כמו כן, בוטלה התחנה המרכזית עקב סכנת חיים במתחם ובוצעו עבודות ליצירת מסוף הורדת והעלאת נוסעים לתחבורה ציבורית משני צדי הכביש (האחד לכיוון דרום והשני לכיוון צפון). כמו כן, בוצעו הסדרי בטיחות להולכי רגל לאורך כל כביש 40 וסלילת מדרכות.

בשנים האחרונות עמל גמליאל על גיוס תקציבים ומשאבים לשיפוץ ושדרוג השכונות הוותיקות במושבה לצד השכונות החדשות. במסגרת העבודות שופצו עשרות רחובות במושבה תוך שמירה על אופייה המיוחד של המושבה. כך למשל ביששכר, ראובן, לוי, שמעון, מוצקין, הזית, העצמאות, לילינבלום, מנשה, יהודה, הרב צוברי, הרב גמליאל, סטרומה, יהונתן ורמז – בוצעו עבודות ריצוף המדרכות באבנים משתלבות, קירצוף וסלילה מחודשת לכבישים, סימון ותמרור. בנוסף ברחובות יששכר, בנימין, מוצקין, לוי, שמעון, ראובן והורביץ בוצעו עבודות הסדרת מערכות הניקוז וחידושם בכדי למנוע הצפות בתקופות החורף, הקרב. בימים אלו העבודות בעיצומן ברחובות אשר, מרבד הקסמים, סמדר, תנעמי וסמטת שבזי.

“כיליד גדרה שגדל בשכונת שיכון עוורים אני רואה בחזוני, את פריחתן של השכונות הוותיקות, את מימוש הפוטנציאל הטמון בהן בהיבט הפיזי והן בהיבט האנושי. זאת, לצד פיתוח השכונות החדשות תוך שמירה על אופייה של המושבה”, אמר יואל גמליאל. “לגדרה היסטוריה מרתקת אשר עיצבה וביססה את פני המושבה, מושבה שמוקירה את עברה ותמיד עם המבט לעתיד. אמשיך לפעול ולגייס משאבים ותקציבים לטובת פיתוח המושבה כולה, לביסוס ושימור העבר וחיזוק עתיד ילדינו ועתיד המושבה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן