עבודות פיתוח בשכונת עיר היין באשקלון

במסגרת העבודות יוצבו פסי האטה, יותקן דשא בגינת הכלבים ויוצבו תמרורים להגברת הבטיחות בדרכים

הצבת פסי האטה והשלמת גינת הכלבים: 

הפיתוח בשכונת ‘עיר היין’ בשיאו

במהלך השבוע הקרוב יבוצעו עבודות פיתוח שונות בצירים הראשיים ובפארקים ברחבי השכונה; בין העבודות השונות יוצבו פסי האטה, יותקן דשא בגינת הכלבים ויוצבו תמרורים להגברת הבטיחות בדרכים.

עיריית אשקלון, באמצעות החברה הכלכלית, תחל במהלך השבוע הקרוב בביצוע שורה של עבודות במסגרת פיתוח שכונת עיר היין. במסגרת העבודות יותקנו כ-30 פסי האטה בציריים הראשיים של שכונת המגורים החדשה, בהם: היוצרים, דוריף, הגתות, שאין והכורמים. הצבת פסי האטה תיעשה באזורי בתי הספר והגנים וזאת על מנת להגביר את בטיחותם של תלמידי העיר וילדי הגנים בשכונה.

כמו כן, בתחילת שבוע הבא תחל עיריית אשקלון בהצבתם של כ-350 תמרורי שילוט, אזהרה והכוונה ברחבי השכונה. לנוחיות התושבים, התמרורים ייתלו בשלב זה בעיקר בצירים הראשיים ובקרבת בתי הספר וגני הילדים.

בנוסף, כבר בסוף השבוע הקרוב תושלם התקנת דשא בגינת הכלבים ברחוב הכורמים. התקנת הדשא מגיעה בעקבות בקשותיהם של תושבות ותושבי השכונה והרשות נענתה לבקשתם. בעקבות כך, גינת הכלבים תיסגר למספר ימים על מנת לאפשר קליטה מיטבית של הדשא באדמה ותשוב לפעילות במהלך השבוע הבא.

שורת העבודות האלו מצטרפות להקמת רצועת הפארקים שהוקמה בשכונה וכוללת 40 דונם של מתחמי משחק צבעוניים ודקורטיביים, פינות ישיבה, הצללות, משטחי החתלה, שטחים ירוקים וגינת כלבים. במקביל, מתקיימות עבודות להקמת פארק עיר היין שיתפרש על שטח של 600 דונם ויציע שפע של אפשרויות פנאי, טבע, ארכיאולוגיה, ספורט, הופעות וקולינריה.

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אשקלון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן