news08.net/ads.txt

עבירות סחר בסמים לקטינים בקרית גת: נעצרו החשודים בהפצת הפליירים

הסוכן הסמוי שפעל בחודשים האחרונים בתחנת משטרת קרית גת בפיקודו של קצין מודיעין בילוש, איביי אלבז, הביא למעצרם של שני חשודים בעבירות של סחר בסמים בקרית גת והסביבה. שיטת העבודה של החשודים היה חלוקת פלאיירים המפרסמים את מכירת המשחק המוכר “ספיידרמן” אשר מציע לנערים ולילדי העיר רכישת שני גרם קנאביס באמצעות הזמנה. החשוד המרכזי (בן 23 מב”ש) הובא בפני בית משפט השלום באשקלון ומעצרו הוארך עד 27/12.

“חלוקת הפלאיירים הופצה במוסדות החינוך, תיבות הדואר ובמרחב הציבורי בקרית גת. בפעילות מאומצת אספנו ראיות נגד הסוחר והפעלנו סוכן סמוי שבמסגרתו ערכנו עם החשוד מספר עסקאות שהובילו אותנו למטרה. מלבד כך, החשוד השני, תושב קרית גת הפיץ את הסמים ושניהם נעצרו”. כך אמר קצין מודיעין בילוש בקרית גת, אייבי אלבז לאחר מעצרם של החשודים בפרשיית הסמים שאיימה על תושבי קרית גת.

כפי שפורסם בחדשות 08 – תושבי קרית גת התלוננו כי ברחבי העיר מופצים פלאיירים בדמותו של “ספיידרמן” אשר מציע לכל אדם אפשרות לרכוש שני גרם קנאביס באמצעות הזמנה. הידיעה הגיעה עד למשרדו של ראש העיר, אבירם דהרי שדרש טיפול מחמיר בנושא. בעקבות כך, משטרת תחנת קרית גת הרכיבו צוות מיוחד שבראשם עמד סוכן סמוי שהזמין מאותם חשודים מספר עסקאות סמים. לאחר שניתן האות, עצרו שוטרי מרחב לכיש את החשוד.

מפקח אייבי אלבז קמב”ל, קרית גת: “במסגרת המאבק כנגד תופעת הסמים, ניהלנו פרשייה כנגד תופעת הסחר והפצת פליירים המקדמים מכירת סמים באזור העיר קרית גת והסביבה. בחלוקת הפליירים במרחב הציבורי יש אמירה מזלזלת כנגד מוסדות החוק ואף פגיעה בקטינים נורמטיביים אשר נחשפים לתופעת הסחר. בפעילות מאומצת נעצר הסוחר העומד מאחורי הפעלת הרשת ותיווך העסקאות, לא נשקוט עד שנביא את כל חברי הרשת לדין, ונזכיר להם שאף אחד לא מעל החוק”.

במשטרת ישראל מבהירים כי ימשיכו להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם בתופעות פשיעה חמורות וסיכול של הפצת סמים מסוכנים על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן