news08.net/ads.txt

“עברו 11 שנים ועדיין מוזר לי לדבר עליך בזמן עבר” | טקס לזכרו של לוחם ימ”מ פסקל יום טוב אברהמי שנהרג במתקפת הטרור בכביש 12

משטרת מרחב אילת ערכה טקס לזכרו של פסקל יום טוב אברהמי לוחם ימ”מ שנהרג במהלך מתקפת הטרור בכביש 12 באוגוסט 2011 

כזכור, ב18.8.2011 אירעה מתקפת טרור בכביש 12 בקילומטר ה-26 מהעיר אילת, סמוך לגבול ישראל-מצרים. מחבלים שהגיעו ממצרים פתחו באש על שני אוטובוסים ושתי מכוניות חולפות ורצחו שישה אזרחים ישראליים. בחילופי האש במהלך המרדף אחר המחבלים נפלו חייל צה”ל, סמל ראשון משה נפתלי ולוחם הימ”מ, רב-נגד פסקל יום טוב אברהמי. במהלך 26 שנות שירותו בימ”מ בלט פסקל בפעולות רבות והוענק לו עיטור האומץ. לאחר מותו, עוטר על פועלו בעיטור המופת של משטרת ישראל.

פיקוד משטרת מרחב אילת, שוטרים, לוחמי יס”מ ומג”ב התכנסו בגלעד לזכרו בכביש 12 והעלו על נס את פועלו ומורשתו של לוחם הימ”מ המוערך שחרף נפשו בשירות המדינה. חברו לנשק ספד לו: “עברו 11 שנים ועדיין מוזר לי לדבר עליך בזמן עבר…. אני רוצה לזכור אותך כמו ביום אחרון של חייך בו זכיתי להיות לצידך – שוכב עם הנשק בשטח מחפה על חבריך ונכון לכל משימה אמיץ וקר רוח כמו שעשית בכל אותן הפעמים הרבות למען המדינה…”.

נצ”מ משה פינצי, מפקד משטרת מרחב אילת: “בילדותי בירושלים, חבריי ואני היינו רואים אותך ברחבי העיר ומביטים בך בהערצה, לימים נפגשו דרכינו בשירות במג”ב… מדינת ישראל חייבת לך על שנים רבות של שליחות ומקצועיות בסופן הקרבת את חייך למען ביטחונה…”.

פסקל בן 49 בנופלו, הותיר אחריו הורים, אחים, אישה ושלושה בנים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן